coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز مرداد 1403 [+ قیمت]

شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز مرداد 1403 اعلام شد. این طرح به صورت پیش‌فروش بوده و با دو موعد تحویل به دست مشتریان خواهد رسید.

شرکت ایران خودرو در جدیدترین فراخوان واریز وجه محصولات خود ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه، شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز مرداد 1403 را اعلام کرد. این طرح به صورت پیش‌فروش است و متقاضیان باید مبلغ پیش‌پرداخت تعیین شده در بخشنامه فروش را پرداخت کنند.

گفتنی‌ست که این افراد در اولویت تابستان 1403 قرار داشته و پس از واریز وجه علی‌الحساب، دی یا بهمن 1403 خودرو خود را تحویل می‌گیرند.

در این بخشنامه سمند سورن پلاس با موتور EF7 پایه گازسوز عرضه شده که نباید با سورن پلاس XU7P اشتباه گرفته شود. جزئیات طرح پیش فروش سورن پلاس دوگانه سوز را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.


پیشتر بخوانید:


شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز مرداد 1403

طبق اطلاعیه ایران خودرو، نمایندگان فروش مجاز این شرکت و متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت تابستان 1403 بدانند که پیش‌فروش سورن پلاس EF7 پایه گازسوز آغاز شده است.

مطابق با بخشنامه فروش صادر شده ایران خودرو، متقضیان سامانه یکپارچه که در اولویت تابستان 1403 قرار گرفته می‌توانند در این طرح شرکت کنند. البته زمان ثبت‌نام بوسیله پیامک به آنها اعلام می‌شود. برای ثبت‌نام باید به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنید.

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز در این بخشنامه به صورت قطعی اعلام نشده و احتمالاً خودرو در زمان تحویل و به نرخ روز به مشتری تحویل می‌شود.

مطابق بخشنامه دو برنامه فروش برای این خودرو درنظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند از بین موعد تحویل دی 1403 یا بهمن 1403 یکی را انتخاب کرده و مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند. جزئیات بیشتر در بخشنامه زیر گنجانده شده است:

شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش سورن پلاس دوگانه‌سوز چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر