coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مرداد 1403

قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مرداد 1403 مطابق با جدول قیمتی جدید و نرخ‌های مصوب اعلام شد. این لیست تمامی محصولات مدیران خودرو را شامل می‌شود.

مرداد 1403 آغاز شده و هم‌اکنون در روز اول آن هستیم. مطابق با سنت خودروسازان، از امروز تا چند روز آینده باید منتظر قیمت‌ جدید محصولات آنها باشیم که مشخص شود آیا خودرویی افزایش قیمت داشته است یا خیر. اینکه از واژه کاهش قیمت استفاده نکردیم، برمی‌گردد به اینکه نه ندرت اتفاق می‌افتد شرکتی، قیمت به ‌روز محصولاتش را با کاهش قیمت منتشر کند؛ البته رویه بازار هم عموماً رو به افزایش دارد و نمی‌توان بر روی آن سرپوش گذاشت.

اما چراغ اول را مونتاژکار فونیکس، MVM و اکستریم روشن کرد. امروز شاهد انتشار قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مرداد 1403 هستیم که باید دید آیا تفاوتی در قیمت‌های به‌روز ایجاد شده است یا خیر. در ادامه مطلب می‌توانید جدول قیمتی مرداد 1403 محصولات مدیران خودرو را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید:


قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مرداد 1403

مدیران خودرو از برترین مونتاژکاران کشور است و خودروهایی از برندهای MVM، فونیکس و اکستریم را در کارخانه خود مونتاژ و روانه بازار می‌کند. این شرکت در طرح‌های فروش نیز عملکردی بسیار درخشان دارد و معمولاً محصولاتش را با شرایط نقدی و اقساطی با مدت بازپرداخت طولانی‌مدت عرضه می‌کند. اما برای اینکه بتوان خودرویی از این شرکت خریداری کرد، باید از قیمت به‌روز آنها مطلع باشید. در جدول زیر لیست قیمت خودروهای مدیران خودرو منتشر شده است که می‌تواند مشاهده کنید:

قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز تکراتو از قیمت‌های جدید محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر