coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی Z فولد 6 اسلیم با نسبت تصویر مشابه S24 Ultra عرضه خواهد شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی تاشوی جدید سامسونگ، گلکسی Z فولد 6 اسلیم ، احتمالاً با نسبت تصویر مشابه Galaxy S24 Ultra عرضه خواهد شد.بازار پر شده از گوشی‌های تاشو با قابلیت‌های منحصربه‌فرد که کاربران می‌توانند بنا بر نیازشان یکی از آنها را انتخاب کنند. اما باید یک نکته را توجه کرد که استفاده از گوشی‌هایی با این طراحی حتی اگر جزء بهترین گوشی های تاشو هم باشند، دشوارتر از گوشی‌هایی با طراحی معمولی است.


بیشتر بخوانید:


گوشی گلکسی Z فولد 6 اسلیم

گوشی گلکسی Z فولد 6 اسلیم که امسال معرفی شده، دارای نسبت تصویر 22:9 است که با تاشوهای قبلی سامسونگ تفاوت قابل توجهی دارد. نمایشگر خارجی Z Fold 6 باریک‌تر و بلندتر است که دسترسی به بالای صفحه را با یک دست دشوارتر می‌کند.

Galaxy Z Fold6 Slim to have same aspect ratio as the S24 Ultra
مشخصات گوشی گلکسی Z فولد 6 اسلیم

بر اساس گزارش اخیر ITHome، گلکسی Z فولد 6 اسلیم احتمالا همان نسبت تصویر Galaxy S24 Ultra را داشته باشد. این خبر خوبی است؛ چراکه بسیاری از دستگاه‌های تاشو با فرم فاکتورهای متفاوتی نسبت به گوشی‌های معمولی عرضه می‌شوند و داشتن یک نمایشگر خارجی مشابه گوشی‌های معمولی، یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. اگر سامسونگ بتواند با Galaxy Z Fold 6 Slim یک بدنه واقعاً جمع و جور ارائه دهد، طرفداران سامسونگ احتمالاً بیشتر تمایل به خرید مدل‌های تاشو خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر