coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک [+ خلاصه داستان]

سریال دوشیزه اسکارلت و دوک با بازی کیت فیلیپس و استوارت مارتین، از شبکه چهار پخش می‌شود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک با ما همراه شوید.

مجموعه درام و جنایی خانم اسکارلت و دوک (Miss Scarlet and The Duke) که در فضای انگلیس و ایرلند قدیم روایت می‌شود، اولین بار در مارس ۲۰۲۰ پخش شد.

این مجموعه به کارگردانی دیکلان اودوور ساخته شده و کیت فیلیپس و استوارت مارتین در نقش دو بازرس خصوصی ویکتوریایی در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های جنایی و تاریخی هستید، می‌توانید سریال دوشیزه اسکارلت و دوک را از یکشنیه (1403/4/31) هر شب از شبکه چهار سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار سیما، زمان پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک  هر شب ساعت 00:45 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 11:00صبح و 18:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال دوشیزه اسکارلت و دوک از شبکه چهار سیما است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک
ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

سریال دوشیزه اسکارلت و دوک، ترکیبی از مجموعه خانم مارپل و شرلوک هولمز است که داستان‌های جنایی را با توجه خاصی به جزئیات به تصویر می‌کشد. این سریال خوش‌ساخت در نورپردازی و طراحی صحنه و لباس بسیار عالی عمل کرده است.

گفتنی است سریال Miss Scarlet and The Duke توانسته امتیاز 7.7 از 10 را از کاربران درگاه تخصصی IMDB دریافت کند.

بازیگران سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

زمان پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک
زمان پخش تکرار سریال دوشیزه اسکارلت و دوک از شبکه چهار
  • کیت فیلیپس در نقش الیزا اسکارلت – استوارت مارتین در نقش ویلیام ولینگتون
  • فلیکس اسکات در نقش پاتریک نش – آنسو کابیا در نقش موزز
  • اندرو گاور در نقش روپرت پارکر – سوفی رابرتسون در نقش اروبلا آکاستر
  • ایوان مک‌کیب در نقش کارآگاه فیتزروی – دنی میدوینتر در نقش فرنک جنکینز
  • کوین دویل در نقش هنری اسکارلت – سیمون لودرز در نقش آقای پاتس
  • متیو مالون در نقش کلرنس هانیخورچ – لولا استار در نقش الیزا اسکارلت جوان
  • نیک دانینگ در نقش سرپرست استرلینگ – ایمی مک‌آلیستر در نقش تیلی هیلدگارد
  • هلن نورتن در نقش خانم پارکر – الیس چپل در نقش کلارا سیمس
  • ایان پیری در نقش سرپرست مونرو – پل بیزلی در نقش کلرنس
  • لورا رولینز در نقش کلمنتاین – تیم چیپینگ در نقش دی اس فلپس
  • اما ویلیس در نقش کیتی – اولیور کریس در نقش بسیل سینکلیر
  • کیتلین درابل در نقش مرگریت فیرفکس – آیدان مک‌آردل در نقش آلفرد وینترز
  • بردری مولینس در نقش تابیتا باتلر – ماریا گیور در نقش راهیا
  • رویسین مورفی در نقش آملیا اوانز – امیلی متکالف در نقش وایولت هندرسون

خلاصه داستان سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک از شبکه چهار سراغ قصه‌ی این مجموعه درام تاریخی می‌رویم که درباره‌ی یک کارآگاه خصوصی به نام اسکارلت است. او زنی باهوش شبیه شرلوک هلمز است که با کمک یک کارآگاه پلیس دیگر به نام دوک، در هر قسمت یک پرونده‌ جنایی را کشف و رمزگشایی می‌کند.

ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

در خلاصه داستان سریال دوشیزه اسکارلت و دوک آمده است: الایزا اسکارلت که در لندن در دوره ویکتوریا زندگی می‌کند، هنگام فوت پدرش بی‌پول می‌ماند. این مسئله به ویژه در شرایطی مشکل ساز می‌شود که ازدواج تنها گزینه امنیت مالی برای خروج از این بحران مالی است.

الایزا تلاش می‌کند تا در آژانس کارآگاهی پدرش فعال باقی بماند و شخصا به جای پدرش به فعالیت ادامه بدهد. در این میان خواهر یک زن گمشده، الیزا را استخدام می‌کند تا خواهرش را پیدا کند. اما زمانی که پلیس این پرونده را مختومه اعلام می‌کند، تنش‌های میان الیزا و دوک بالا می‌گیرد. او برای فعالیت در چنین دنیای مردسالاری در زمینه حل جنایت، به‌طور مکرر از دوست قدیمی‌اش، ویلیام ولینگتون، بازرس پلیس کمک می‌گیرد.

صداپیشگان سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

سریال درام و جنایی خانم اسکارلت و دوک (Miss Scarlet and The Duke) که در قرن نوزدهم در لندن روایت می‌شود، با گویندگی گروهی توانمند از صداپیشگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد. مدیر دوبله این سریال ناهید امیریان و صدابردار فرشید فرجی است.

معصومه آقاجانی، مهرخ افضلی، رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، مریم رادپور، سیما رستگاران، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، کسری کیانی، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال و ناهید امیریان گویندگان سریال دوشیزه اسکارلت و دوک هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال دوشیزه اسکارلت و دوک نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال کیت فیلیپس، استوارت مارتین، دنی میدوینتر، آنسو کابیا، اندرو گوور، متیو مالون، کتی بلتون و کوین دویل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال دوشیزه اسکارلت و دوک چند قسمت است؟

این مجموعه در 24 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی دیکلان اودوور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های جنایی و تاریخی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر