coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رفاه با سود 4 درصد

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رفاه ویژه مشتریان این بانک ابلاغ شد. نرخ سود این وام 4 درصد است و برای دریافت آن نیاز به سپرده‌گذاری است.

بانک رفاه کارگران مبلغ 300 میلیون تومان وام در قالب طرح افق به مشتریان خود تحت شرایطی اعطا می‌کند. برای دریافت این وام نیاز است که مشتری بین 1 تا 12 ماه سپرده‌گذاری کند و در کنار آن گردش مالی بالایی نیز داشه باشد.

خرید بلیط هواپیما

تسهیلات 300 میلیونی بانک رفاه در طرح افق غیر از مشتریان حقیقی، مشتریان حقوقی را نیز شامل می‌شود که برای افراد مبلغ وام به 750 میلیون تومان هم می‌رسد. برای ضمانت وام نیز مشتری باید یک نفر را به عنوان ضامن معرفی کرده و غیر از آن خود نیز ار اعتبار شغلی مناسبی بهره ببرد. در ادامه با جزئیات شرایط وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رفاه همراه تکراتو باشید.


بیشتر بخوانید:


وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رفاه با سود 4 درصد

افراد حقیقی و بستگان درجه یکی آنان که مشتری بانک رفاه هستند، می‌توانند تا سقف 300 میلیون و افراد حقوقی (شرکت‌های دارای کسب‌وکارهای خرد با پرسنل زیر 10 نفر) نیز تا سقف 750 میلیون تومان وام دریافت کنند. برای دریافت این وام نیاز است که بین 1 تا 12 ماه سپرده‌گذاری داشته و گردش مالی مشتری بالای 20 میلیون تومان باشد. ضمناً این وام برای شرکت دانش‌بنیان نیز تدارک دیده شده است.

ازجمله شرایط اولیه دریافت وام بانک رفاه می‌توان به عدم داشتن بدهی در شبکه بانکی کشور، عدم چگ برگشتی، رتبه اعتارسنجی بالا و غیره اشاره کرد.

هزینه‌های جانبی ازجمله تشکیل پرونده و افتتاج حساب و غیره 200 هزار تومان است و مشتری برای دریافت آن غیراز اعتبار شغلی بالا، باید ضامن رسمی معرفی کند.

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رفاه با سود 4 درصد

مبلغ وام پرداختی در این طرح بر حسب مدت بازپرداخت تسهیلات و مدت سپرده‌گذاری متقاضی متفاوت است. با این حال، بیشترین نسبت مبلغ وام به میزان سپرده که 371 درصد است، در شرایطی به متقاضی تعلق می‌گیرد که مدت سپرده‌گذاری او 12 ماه و مدت بازپرداخت تسهیلات 6 ماهه باشد.

زمان بازپرداخت این وام حداقل 6 و حداکثر 60 ماه تعیین شده است و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی با سررسید 60 ماهه، ملزم به پرداخت پنج میلیون و 454 هزار تومان قسط به بانک است و باید در زمان سررسید وام، مجموعاً مبلغ 336 میلیون تومان را به بانک بازپرداخت کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط دریافت تسهیلات بانک رفاه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر