coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A06 سامسونگ آماده عرضه می‌شود [+مشخصات]

ماه گذشته مشخص شد که سامسونگ بر روی میان‌رده جدیدی از سری A کار می‌کند. چندی بعد گلکسی A06 سامسونگ موفق شد که تاییدیه FCC را دریافت کند.پس از آن نوبت به بنچمارک رسید تا این گوشی را آزمایش کند. حضور در این گواهینامه‌ها باعث شد که علاوه بر نمایان شدن برخی از مشخصات کلیدی زمان عرضه نیز فاش شود. آنطور که مشخص شد است گلکسی A06 سامسونگ گواهی بلوتوث SIG و UL Demko را نیز دریافت کرده است.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

مشخصات گلکسی A06 سامسونگ

خبر خوب اینکه این گوشی به زودی عرضه خواهد شد. گواهی بلوتوث SIG فقط به سه مدل از Galaxy A06 اشاره می کند: SM-A065M، SM-A065M_DS و SM-A065F_DS.

در حالی که گواهی UL Demko نشان می‌دهد که گوشی آینده دارای سرعت شارژ 15 واتی خواهد بود. احتمالا این مقدار قدرتی است که شارژر درون جعبه قادر به تامین آن است. همچنین این گوشی ممکن است مانند نسل قبلی خود، گلکسیA05 از شارژ 25 واتی پشتیبانی کند.

با این دو گواهی، گلکسی A06 اکنون یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شده است. انتظار می‌رود گوشی جدید سامسونگ طی چند هفته آینده چند تاییدیه دیگر را دریافت کند.

مشخصات گلکسی A06 سامسونگ

البته هنوز مشخص نیست که گلکسی A06 سامسونگ دقیقا چه زمانی وارد بازار می‌شود اما بد نیست برخی از مشخصات آن را با یکدیگر مرور کنیم.

گلکسی A06 دارای پردازنده MediaTek Helio G85 خواهد بود و با اندروید 14 عرضه می‌شود که احتمالاً دارای رابط کاربری One UI 6.1 است. یکی از انواع گوشی‌های هوشمند آینده دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود. این گوشی دارای دو سیم کارت بوده و از شبکه 4G LTE پشتیبانی کرده و هیچ نشانی از پشتیبانی 5G وجود ندارد. دیگر گزینه‌های اتصال شامل Wi-Fi ac دو بانده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر