coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اعلام قیمت شاهین پلاس اتوماتیک ؛ گران ترین محصول سایپا

قیمت شاهین پلاس اتوماتیک مشخص شد. سایپا با اعلام قیمت سدان جدید خود، نشان داد که چگونه می‌توان یک خودرو سدان ایرانی را به مرزهای 1 میلیارد تومان نزدیک کرد.

هنوز 1 ماه از معرفی شاهین پلاس اتوماتیک نگذشته که قیمت این سدان جدید مشخص شده است. پیش‌تر هم گفته بودیم که این خودرو، گرانترین خودرو تولیدی شرکت سایپا خواهد بود که از یک گیربکس جدید به جای گیربکس CVT بهره می‌برد.

خرید بلیط هواپیما

امروز که قیمت شاهین پلاس اتوماتیک را دیدیم، با خود گفتیم که چقدر راحت می‌شود یک سدان ایرانی قیمتی نزدیکی 1 میلیارد تومان داشته باشد. البته اینکه می‌گوییم 1 میلیارد تومان، به این دلیل است که سایپا مجوز افزایش قیمت محصولات خود را از سرپرست ریاست جمهوری دریافت کرده است و این مورد قطعاً تا 2، 3 ماه آینده اجرایی می‌شود.


بیشتر بخوانید:


قیمت شاهین پلاس اتوماتیک مشخص شد

شاهین بهترین و گران‌ترین خودرو سایپا است و در بازار خودرو ایران قروش بسیار خوبی را به خصوص در چندین ماه اخیر تجربه کرده است. اما نسخه‌های اولیه شاهین چه در نسخه دنده‌ای و چه اتوماتیک ضعف‌های بسیار بزرگی داشتند که خریداران و مالکین را بارها گزیده بود. اگر بخواهیم از یکی دو مورد را بگوییم می‌توان به صدای موتور این سدان اشاره کرد که به شدت راننده و سرنشینان را آزار می‌دهد. همچنین کیفیت پایین قطعات در بحث فنی و تریم داخلی و غیره نیز باعث دلزدگی مالکین شده است.

سایپا برای جبران اشتباهات قبلی تولید شاهین، شاهین پلاس را معرفی کرد که از یک موتور 16 سوپاپ ME16 بهره می‌برد. برخی از کاستی‌های مدل‌های پیشین در این خودرو رفع شد اما بازهم جنس متریال بکار گرفته شده در کابین خودرو چنگی به دل نمی‌زند.

تقریباً 10 ماه پس از معرفی شاهین پلاس، سایپا شاهین پلاس اتوماتیک را نیز معرفی کرد که به جای گیربکس CVT از یک گیربکس AT ساخت شرکت DAE استقاده می‌کند. این نکته را نباید فراموش کنید که شاهین پلاس و شاهین پلاس اتومات تقریباً از لحاظ ظاهر بیرونی با نسخه اولیه تفاوتی ندارند و این یکی از نقاط ضعف سایپا و عدم مشتری‌مداری این شرکت است.

قیمت شاهین پلاس اتوماتیک مشخص شد

ظاهراً در طرح‌های فروش سایپا، نام شاهین پلاس نیز آمده است و این شرکت بنا بر مجوزی که دریافت کرده است، قیمت محصولات خود را افزایش داده است.

قیمت شاهین پلاس بین 810 تا 840 میلیون تومان از درب کارخانه است و قیمتی بسیار فضایی است که توانایی خرید را به راحتی از افراد می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت عجیب و فضایی شاهین پلاس توماتیک چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر