coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

عرضه سری Huawei Mate 70 به تعویق افتاد

در کنفرانس HDC 2024، هواوی اعلام کرد که گوشی‌های سری Mate 70 در سه‌ماهه چهارم امسال عرضه خواهند شد. با این حال،Digital Chat Station گزارش کرده که عرضه سری Huawei Mate 70 تا اواسط یا اواخر سه‌ماهه چهارم، احتمالاً تا دسامبر یا حتی بعد از آن، به تعویق بیفتد.HarmonyOS NEXT که جانشین رسمی HarmonyOS است، یکی از مهم‌ترین نکات برجسته کنفرانس HDC 2024 بود. عرضه این سیستم‌عامل بر روی سری Mate 70 اولین پذیرش رسمی مصرف‌کنندگان از این سیستم‌عامل جدید خواهد بود. با این حال، اطمینان از انتقال روان از نسخه فعلی HarmonyOS به نسخه NEXT به نظر می‌رسد بیشتر از حد انتظار زمان برده است.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

سازگاری کند سیستم عامل جدید HarmonyOS NEXT با تراشه 5G Kirin دلیل تعویق در عرضه سری Huawei Mate 70 است

از سوی دیگر، تراشه جدید Kirin که بر روی یک پلتفرم جدید توسعه یافته و از فناوری‌های بهبود یافته‌ای برخوردار است، نیازمند زمان بیشتری برای ادغام بی‌نقص با سخت‌افزار گوشی است.

علاوه بر این، منبع خبری اعلام کرده که این گوشی‌ها از نمایشگر 1.5K LTPO، دوربین اصلی Omnivision OV50K با دیافراگم بسیار بزرگ متغیر و باتری سیلیکونی بسیار بزرگ با فناوری الکترود منفی سیلیکون برای بهبود کارایی بهره‌مند خواهند بود. بعلاوه اینکه احتمالا هواوی برای حفظ امنیت بیشتر اسکن سه‌بعدی هم در این سری تاکید کند.

عرضه سری Huawei Mate 70
عرضه سری Huawei Mate 70

همچنین در گزارش‌های قبلی مشخص شد که سری Huawei Mate 70 به زوم فضایی سه‌بعدی در دوربین‌ها و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای برای مواقع ضروری مجهز است.

اگرچه تاریخ رسمی عرضه هنوز تأیید نشده، این تأخیر می‌تواند به هواوی فرصت ارزشمندی برای بهبود ادغام تراشه Kirin جدید و سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT بدهد. این موضوع می‌تواند در نهایت منجر به تجربه کاربری بهتری در زمان عرضه شود، هرچند که طرفداران باید کمی بیشتر صبر کنند تا به جدیدترین مدل Mate دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر