coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نسخه ایمن‌تر گلکسی A55 سامسونگ به زودی عرضه می‌شود

در چهار سال اخیر، سامسونگ در کره جنوبی سری گوشی‌های هوشمند گلکسی کوانتوم را عرضه کرده است. این گوشی‌ها نسخه‌های امن‌تری از مدل‌های میان‌رده سامسونگ هستند. امسال، سامسونگ قصد دارد گلکسی کوانتوم 5 را معرفی کند که بر پایه گلکسی A55 ساخته شده است.بر اساس گزارش ETNews، سامسونگ گلکسی کوانتوم 5 را در کره جنوبی در سه‌ماهه سوم امسال عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.6 اینچی سوپر امولد Infinity O، پردازنده اگزینوس 1480، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


گلکسی کوانتوم 5 با پردازنده اگزینوس 1480 برادرخوانده گلکسی A55 است

چیپ اگزینوس 1480 گلکسی کوانتوم 5 را نسبت به مدل قبلی خود بسیار قدرتمندتر می‌کند. این گوشی از لحاظ ابعاد (161.1× 77.4× 8.2 میلی‌متر) و وزن (213 گرم) مشابه گلکسی A55 است. گفته شده که این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 عرضه خواهد شد. گلکسی کوانتوم 5 در تاریخ 8 می امسال گواهینامه رادیویی دریافت کرده و انتظار می‌رود در ماه‌های اوت یا سپتامبر عرضه شود.

گلکسی A55
نسخه امنیتی گلکسی A55

ویژگی خاص گوشی‌های گلکسی کوانتوم چیست؟

مانند نسل‌های قبلی سری گلکسی کوانتوم، گلکسی کوانتوم 5 نیز دارای چیپ امنیتی تولید کننده عدد تصادفی کوانتومی (QRNG) خواهد بود.

این چیپ خاص از یک روش پیشرفته برای تولید اعداد تصادفی استفاده می‌کند. این روش بر اساس تعداد فوتون‌های نوری که از یک منبع نور معمولی منتشر می‌شوند و به طور تصادفی نوسان دارند، عمل می‌کند. این اعداد تصادفی برای ساختن کلیدهای رمزنگاری استفاده می‌شوند که شکستن آن‌ها تقریباً غیرممکن است. این امنیت بالا برای برنامه‌های بانکی، پرداخت‌ها و دیگر اپلیکیشن‌هایی که به امنیت بسیار زیادی نیاز دارند، به کار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر