coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بنچمارک چیپست ویوو V40 Pro را لو داد [+تصاویر]

انتظار می‌رود ویوو V40 Pro به زودی روانه بازار شود؛ چرا که طی چند وقت اخیر این گوشی جدید در چندین وب سایت گواهی از رگولاتورهای سراسر جهان ظاهر شده است.اکنون ویوو V40 Pro در وب سایت بلوتوث SIG ظاهر شده، تاییدکننده جدید گوشی جدید ویوو را با شماره مدل V2347 نشان می‌دهد.چندی پیش این گوشی هوشمند در بنچمارک حضور پیدا کرده و برخی از مشخصات کلیدی گوشی از جمله چیپست، گزینه رم و نسخه اندروید در اینجا لو رفت.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

مشخصات ویوو V40 Pro

براساس لیستی که بنچمارک منتشر کرده، ویوو V40 پرو به تراشه دایمنسیتی9200+  مجهز شده است. این گوشی از یک هسته با سرعت 3.35 گیگاهرتز، 3 هسته با سرعت 3.0 گیگاهرتز و 4 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز تشکیل شده است؛ این ترکیب دقیقاً همان ترکیبی است که در SoC Mediatek وجود دارد

مشخصات ویوو V40 Pro
مشخصات ویوو V40 Pro در بنچمارک

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی گزینه رم 8 گیگابایتی دارد که با اندروید 14 و احتمالاً با Funtouch 14 عرضه می‌شود. انتظار می‌رود V40 Pro مشخصاتی مشابه S19 Pro داشته باشد که در چین موجود است، زیرا vivo اغلب گوشی‌های سری S خود را تحت خانواده V در صحنه بین‌المللی عرضه می‌کند.

اگر اینطور باشد، احتمالا با یک گوشی با نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED، سه دوربین در پشت، بدنه بسیار نازک و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 80 واتی مواجه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویوو V40 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر