coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آیفون 18 وابستگی اپل به سامسونگ را افزایش می‌دهد

سال‌های متمادی سونی تنها تأمین‌کننده دوربین‌های آیفون بوده و لنزهای واید، اولترا واید و تله‌فوتو را برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار اپل فراهم کرده است. اما این انحصار ممکن است تا دو سال آینده شکسته شود، زیرا به براساس برخی گزارش‌ها سامسونگ قرار است لنز اولترا واید آیفون 18 را تولید کند.طبق گفته‌ی مینگ-چی کو: «انتظار می‌رود سامسونگ از سال 2026 شروع به ارسال سنسورهای تصویر CMOS (CIS) 48 مگاپیکسلی 1/2.6 اینچی اولترا واید به اپل کند و انحصار چندین ساله سونی در تأمین CIS برای اپل را بشکند. به این منظور، سامسونگ یک تیم اختصاصی برای خدمت به اپل ایجاد کرده است.»


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

آیفون 18 از دوربین‌های تولید سامسونگ استفاده می‌کنند

به منظور پاسخگویی به نیازهای روزافزون اپل، سامسونگ reportedly یک تیم اختصاصی برای مدیریت مسائل تأمین آیفون‌ها تشکیل داده است. برای کسانی که آشنایی ندارند، غول کره‌ جنوبی پیش‌تر نیز قطعات دیگری مانند پنل‌های OLED را به اپل ارائه می‌دهد.

در واقع، تقریباً همه واحدهای آیفون 15 دارای نمایشگرهای ساخته‌شده توسط سامسونگ هستند. با پذیرش لنزهای اولترا واید در چند سال آینده، اپل وابستگی خود به سامسونگ را بیشتر خواهد کرد. به طور قابل توجهی، این تغییر احتمالی نباید تجربه کاربری دوربین‌ها را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا هر تأمین‌کننده‌ای باید استانداردهای بالای اپل را برآورده کند.

آیفون 18 وابستگی اپل به سامسونگ را افزایش می‌دهد
پست مینگ-چی کو

از آنجا که گزارش به لنزهای واید و تله‌فوتو آیفون اشاره‌ای نکرده، می‌توان فرض کرد که سونی همچنان تولید آن‌ها را ادامه خواهد داد و با توجه به اینکه این تغییر شایعه‌شده تا دو سال آینده اتفاق می‌افتد، احتمال کمی هم وجود دارد که سامسونگ لنزهای اولترا واید آیفون 18 را تأمین نکند.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر