coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سری اچ ام دی Crest بزودی عرضه می‌شوند

اچ ام دی طی چند وقت اخیر بسیار فعال ظاهر شده است. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که این شرکت فنلاندی خود را برای چند گوشی هوشمند جدید آماده می‌کند. گزارش‌های جدید نشان می‌دهند سری اچ ام دی Crest بزودی در هند عرضه می‌شود. این شرکت قصد دارد در تاریخ 25 ژوئیه (3 مرداد) تعدادی از این گوشی‌ها را به بازار هند معرفی کند. سری اچ ام دی Crest که وعده می‌دهد “عصر جدیدی از پرتره‌ها” را به ارمغان بیاورد، از جمله این محصولات خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

سانیه مالهوترا به عنوان سفیر برند سری اچ ام دی Crest انتخاب شده است

این گوشی‌ها با طراحی بی‌نظیر و پشت شیشه‌ای به بازار عرضه خواهند شد و صفحه نمایش آن‌ها تصاویری خیره‌کننده به نمایش می‌گذارند. دوربین‌های این گوشی‌ها وضوح بی‌نظیری در هر عکس ارائه می‌دهند و برای تعمیر آسان طراحی شده‌اند. علاوه بر این، این گوشی‌ها از عملکرد فوق‌العاده سریع و پایدار برخوردار خواهند بود و در هند تولید می‌شوند.

سری اچ ام دی Crest

تمامی این جزئیات از طریق یک میکروسایت ویژه تیزر در آمازون فاش شده است. شایعات حاکی از آن است که این سری شامل دو مدل Crest و Crest Max 5G خواهد بود. “Crest” نام جدیدی برای مدلی است که قبلاً قرار بود با نام HMD Arrow شناخته شود، اما دلیل تغییر نام هنوز مشخص نیست. گفته می‌شود که مدل 5G از تراشه Unisoc T760 استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر