coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی اینفینیکس نوت 40X با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت Infinix قصد دارد به‌زودی یک گوشی هوشمند جدید را در هند معرفی کند. این برند اعلام کرده است که محصول جدیدش اینفینیکس نوت 40X نام دارد و اوایل ماه آینده رونمایی خواهد شد. اینفینیکس نوت 40X پنجمین عضو سری Note 40 خواهد بود که شامل مدل‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس می‌شود. در ادامه به جزئیات بیشتری از این گوشی خواهیم پرداخت.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

تاریخ رونمایی و جزئیات کلیدی گوشی اینفینیکس نوت 40X

گوشی اینفینیکس نوت 40X قرار است در تاریخ 5 اوت رونمایی شود. از نظر طراحی، این دستگاه دارای فریم تخت و ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی خواهد بود. این گوشی در سه رنگ مشکی ستاره‌ای، سبز لیمویی و آبی نخل عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها دارای پوشش گرادیان خواهد بود. همچنین، این گوشی به حسگر اثر انگشت در کناره مجهز شده که در دکمه پاور تعبیه شده است.

در جلوی گوشی، Infinix Note 40X با نمایشگر 6.78 اینچی با بریدگی پانچ و قابلیت پورت داینامیک عرضه خواهد شد. این ویژگی شبیه به Dynamic Island اپل است و اعلان‌ها، وضعیت شارژ و غیره را نمایش می‌دهد. همچنین، این گوشی دارای سه دوربین پشتی با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود که از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد.

Infinix Note 40X همچنین به اسپیکرهای استریوی دوگانه با تکنولوژی DTS Audio مجهز خواهد بود که تجربه شنیداری فراگیری را ارائه می‌دهد.

سایر جزئیات مربوط به پردازنده، میزان رم و فضای ذخیره‌سازی و باتری این گوشی همچنان مشخص نشده است. این دستگاه احتمالاً از طریق Flipkart عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر