coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای موتورولا اج 50 5G پیش از عرضه به بیرون درز کرد

موتورولا به‌زودی از سری جدید گوشی‌های Edge 50 خود در هند رونمایی می‌کند. این دستگاه که موتورولا اج 50 5G نام دارد عنوان باریک‌ترین گوشی با استاندارد نظامی MIL-810 در جهان را به خود اختصاص داده است.

اولین رندرهای منتشر شده از موتورولا اج 50 5G این دستگاه را در خاکستری کوآلا، سبز جنگلی (چرم گیاهی) و هلویی (دارای گواهی پنتون) نشان می‌دهد.

خرید بلیط هواپیما

شایعه شده است که موتو اج 50 5G یک صفحه نمایش منحنی 6.4 اینچی pOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز داشته و به چیپست دایمنسیتی 7300 مجهز شده است.


بیشتر بخوانید:


رندرهای موتورولا اج 50 5G باریک‌ترین گوشی نظامی دنیا

قاب پشتی این دستگاه دارای سه دوربین است که محدوده کانونی 12-72 میلی‌متری را با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و OIS پوشش می‌دهد. دو دوربین دیگر را یک لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی و یک تله فوتو 10 مگاپیکسلی تکمیل می‌کند.

داخل صفحه نمایش موتورولا اج 50 5G یک سوراخ برای جای دادن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ایجاد شده است.گزارش های منتشر شده نشان می‌دهد که عضو جدید مجموعه موتورولا یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی را حمل می‌کند.

بهرحال باید دید موتورولا اج 50 5G تا چه حد باریک خواهد بود که برای دریافت عنوان باریک‌ترین گوشی MIL-810 جهان کاندید شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای موتورولا اج 50 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر