coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اسکرین‌شات‌های جدید One UI 7.0 تغییرات طراحی سامسونگ را به نمایش می‌گذارد

اسکرین‌شات‌های جدید One UI 7.0 نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد ظاهر و حس کلی سیستم عامل اختصاصی خود را تغییر دهد.اگر از طرفداران این برند هستید احتمالا می‌دانید که One UI 7.0 با تغییرات چشمگیری از جمله المان‌های جدید رابط کاربری، انیمیشن‌ها، منوها، تنظیمات و آیکون‌های بازطراحی شده اپلیکیشن‌های اصلی سامسونگ عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

اسکرین‌شات‌های جدید One UI 7.0 در شبکه اجتماعی X (از طریق @chunvn8888) افشا شده است

در چند روز گذشته، طراحی آیکون‌های جدید برای اپلیکیشن‌های دوربین و گالری منتشر شده بود. حالا آیکون‌های اپلیکیشن‌های Samsung Internet و برنامه تماس بومی سامسونگ را نیز به این لیست اضافه شده است.

اسکرین‌شات‌های جدید One UI 7.0
اسکرین‌شات‌های جدید One UI 7.0

اگرچه این اسکرین‌شات‌ها کمی تار هستند، اما به وضوح نشان می‌دهند که آیکون اپلیکیشن Samsung Internet یک چرخش 90 درجه‌ای داشته و از رنگ‌های آبی با گرادیانت‌های ملایم‌تری استفاده کرده است. آیکون برنامه تماس نیز کمی پُرتر به نظر می‌رسد، تقریباً مانند یک قرص.

آیا سامسونگ به یک هویت جدید نزدیک می‌شود؟

با توجه به تمامی اسکرین‌شات‌هایی که تا به حال منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد سامسونگ از اصول طراحی متریال گوگل فاصله می‌گیرد. حداقل تا حدودی و به خصوص در مورد آیکون‌های اپلیکیشن‌ها. این تغییر ممکن است خوشایند باشد، زیرا One UI قبلاً این امکان را به کاربران می‌داد که تقریباً همه آیکون‌های اپلیکیشن‌های خود را به نمایش‌های تک‌رنگ و تخت تبدیل کنند.

این آیکون‌های جدید افشا شده به نظر می‌رسد اصول مشابهی را دنبال می‌کنند؛ یعنی بیشتر رنگارنگ هستند تا تک‌رنگ، و در برخی موارد به اندازه مجموعه آیکون‌های فعلی سامسونگ تخت به نظر نمی‌رسند. برخی آیکون‌ها، مانند دو مورد فوق، دارای گرادیانت‌های رنگی هستند که تقریباً یک بُعد سوم اضافه می‌کنند. بسیار متفاوت از طراحی متریال.

این تغییرات نشان می‌دهد که سامسونگ در حال حرکت به سوی یک هویت بصری جدید و منحصر به فرد است، که می‌تواند تجربه کاربری را تازه و جذاب‌تر کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر