coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی جی‌تی 7 پرو اواخر سال جاری وارد بازار می‌شود

تاکنون اسم گوشی جدید ریلمی جی‌تی 7 پرو را در گزارش‌های مختلفی دیده‌اید. اما اکنون یک مشاور معتبر دیگر جزئیات بیشتری را از این محصول با کاربران به اشتراک گذاشته است.ریلمی اخیرا خیلی پر کار ظاهر شده است. همانطور که می‌دانید خیرا ریلمی جی تی 6 متمرکز بر عملکرد با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد بازار چین شد. پس از آن نوبت به ریلمی 13 پرو و پرو پلاس می‌رسد تا در تاریخ 30 ژوئیه وارد بازارهای جهانی از جمله هند شود. البته انتظار می‌رود هر دو دستگاه نام برده هفته آینده به بازار چین راه یابند.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

مشخصات ریلمی جی‌تی 7 پرو

افشای جدید حاکی از آن است که پنل تخت OLED  ریلمی GT 7 Pro دارای انحنای میکرو در چهار طرف خواهد بود. صفحه نمایش از وضوح 1.5K و فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند. با این حال، برخی از پارامترهای صفحه به آن اجازه می‌دهد حتی از جدیدترین تلفن‌های مجهز به نمایشگر 2K بهتر عمل کند.

همانطور که گفته شد داخل بدنه جی‌تی 7 پرو یک چیپست Snapdragon 8 Gen 4 قرار گرفته است. این دستگاه به یک باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که ظرفیت بالایی دارد.

مشخصات ریلمی جی‌تی 7 پرو

اطلاعات قبلی اعلام کرد که دستگاه از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین اشاره شده که علیرغم داشتن باتری بزرگتر بدنه باریکی به قطر تقریباً 8.7 میلی‌متری خواهد داشت.

تنظیمات دوربین GT 7 Pro دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ سونی IMX882 است که از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی می‌کند. همچنین زوم دیجیتال 120 برابر و زوم هیبریدی 10 برابر با الگوریتم مدل بزرگ با وضوح فوق العاده افزایش یافته است.

این نشت همچنین اشاره می‌کند که نمونه اولیه مهندسی فعلی دستگاه دارای حسگر اثرانگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای و استانداردهای IP68/69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ریلمی جی‌تی 7 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر