coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی جزئیات بیشتری را در مورد ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو پلاس فاش کرد

تاکنون متوجه شده‌ایم که ریلمی دو گوشی جدیدش یعنی ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو پلاس را 30 ژوئیه در هند عرضه می‌کند. اکنون این برند جزئیات بیشتری از سری جدیدش را با کاربران به اشتراک گذاشته است.آنطور که گزارش‌ها می‌گویند هر دو مدل به یک باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 واتی مجهز هستند که از چیپست سری 7 اسنپدراگون تغذیه می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

مشخصات ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو پلاس

این دستگاه‌ها دارای دو سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سونی با OIS دوگانه «اولین سنسور LYT-701 سونی در جهان» در Pro+ و همچنین «اولین پریسکوپ سونی LYT-600 در جهان» نیز در Pro+ خواهند بود. همچنین مشخص شد که ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو پلاس زوم اپتیکال 3 برابر و زوم دیجیتال تا 120 برابر را ارائه می‌دهند.

Realme 13 Pro و 13 Pro+ از سیستم Hyperimage+ این برند که اخیراً رونمایی شده برای ارائه “AI Ultra Clarity” استفاده خواهند کرد. همچنین این برند برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند حذف هوشمند، بهبود عکس گروهی و زوم صدا را در محصولات جدیدش موجود کرده.

مشخصات ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو پلاس

همانطور که قبلا مشخص شده بود، طراحی این گوشی‌ها از نقاش فرانسوی مونه الهام گرفته شده و در رنگ‌های طلایی مونه و سبز زمردی عرضه خواهند شد. شایان ذکر است که صفحه نمایش هر دو گوشی شیشه Gorilla Glass 7i خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر