coinex
otetmarket
propification.com

شرایط دریافت وام مسکن روستایی بانک مسکن ؛ [+ مبلغ و اقساط ماهانه]

شرایط دریافت وام مسکن روستایی بانک مسکن اعلام شد. در این وام متقاضیان می‌توانند با دوره بازپرداخت 20 ساله، بدهی خود به بانک را پرداخت کنند.

در کنار تمامی وام‌هایی که تاکنون شرایط دریافتشان را گفتیه‌ایم، شاید دریافت وام مسکن روستایی یکی از بهترین و مورد انتظارترین آنها باشد. برای دریافت این وام باید به بانک مسکن مراجعه کرده، مدارک خود را تحویل داده و درخواست را ثبت‌نام کنند.

ازجمله شرایط دریافت وام مسکن روستایی بانک مسکن می‌توان گفت که این وام مانند اکثر وام‌های امروزی با مبالغ بالا نیست و دریافت آن نیازی به سپرده‌گذاری ندارد و فقط باید به بانک ضامن رسمی معرفی کنید. همچنین با توجه به اینکه مهلت بازپرداخت وام 20 ساله است، اقساط ماهانه آن نیز نسبت به مبلغ کم است. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط دریافت وام مسکن روستایی بانک مسکن

افراد ساکن روستا یا افراد ساکن شهرهای زیر 25 هزاز نفر جمعیت، می‌توانند تا سقف 350 میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی دریافت کنند. این وام با ارائه مدارک موردنیاز و بدون سپرده‌گذاری به مشتریان اعطا می‌شود.

دوره بازپردخت وام 240 ماهه با نرخ سود 5 درصد است. بالا گفتیم که برای دریافت آن نیاز به سپرده‌گذاری نیست و فقط متقاضی باید ضامن رسمی به بانک معرفی کنند. شرایط ضامن را نیز می‌توانید از شعبه بانک بپرسید. ضمناً وام‌گیرنده باید فاقد چک برگشتی و فاقد بدهی در شبکه بانکی کشور باشد.

شرایط دریافت وام مسکن روستایی بانک مسکن

اقساط ماهانه وام مسکن روستایی بانک مسکن

با درنظر گرفتن 350 میلیون تومان وام مسکن روستایی با بازپرداخت 20 ساله و سود 5 درصد، وام گیرنده باید ماهانه 3 میلیون و 304 هزار تومان قسط پرداخت کند. در پایان جمع مبلغ اصلی با سود آن به 463 میلیون تومان خواهد رسید. ضمناً دریافت این یک سری هزینه‌های جانبی اعم از تشکیل پرونده و اعتبارسنجی دارد که مبلغ آن 100 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

لطفاً دیدگاه خود را درخصوص شریط دریافت تسهیلات مسکن بانک مسکن با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر