coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد 1403 ؛ [ به‌روزرسانی شد]

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد 1403 براساس جدول جدید اعلام شد. در برخی از خودروها افزایش قیمت نسبت به ماه پیش دیده می‌شود.

اولین شرکتی که قیمت کارخانه محصولاتش را برای مرداد 1403 اعلام کرد، شرکت مدیران خودرو بود. پس از مدیران خودرو، حالا نوبت به ایران خودرو رسیده است و این شرکت دومین شرکتی است که قیمت محصولاتش را به‌روز کرده است.

خرید بلیط هواپیما

طبق جدول قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد 1403 دیده می‌شود که برخی خودروها نسبت به ماه گذشته افزایش قیمت داشته و این افزایش قیمت قطعاً در فراخوان‌های فروش ایران شرکت درنظر گرفته می‌شود. این یعنی متقاضیان خودروهای ایران خودرو باید مبلغ بیشتری جهت خودرو خریداری شده خود بپردازند.

به‌روزرسانی خبر: لیست قیمت مردادماه 1403 محصولات ایران خودرو پس از گذشت 2 روز از انتشار اولیه، حالا با اعلام قیمت دیگر محصولات به‌روز شده است.


بیشتر بخوانید:


قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد 1403

در لیست قیمت محصولات ایران خودرو برای مرداد 1403 ابتدا قیمت محصولاتی همچون رانا پلاس، هایما S5 و وانت آریسان 2 اعلام نشده بود. حال با به‌روزرسانی قیمت‌ها، قیمت این 3 خودرو نیز اعلام شده است.

در پایین می‌توانید جدول قیمت جدید محصولات ایران خودرو را مشاهده کنید:

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت مرداد محصولات ایران خودرو چیست؟ به نظر شما چرا ایران خودرو در ابتدا قیمت همه محصولاتش را اعلام نکرده بود؟  لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر