coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

OLED جدید سامسونگ در پیکسل 9 روشن تر از گلکسی اس 24 خواهد بود

همانطور که می‌دانید صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا همانند پنل نمایشگر سری M13 سامسونگ دیسپلی است. بر اساس اعلام شرکت، حداکثر روشنایی صفحه نمایش این گوشی 2600 نیت بوده که بالاتر از دو رقیب اصلی آن یعنی آیفون 15 پرو مکس اپل (2000 نیت) و پیکسل 8 پرو گوگل (2400 نیت) است. با این حال، روشنایی صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا هنگام تماشای محتوای HDR بسیار کمتر از رقبای خود است. بر اساس گزارش Android Authority، حداکثر روشنایی HDR این گوشی در پنجره سفید 10 درصدی برابر با 1159 نیت است. در حالی که روشنایی HDR آیفون 15 پرو مکس و پیکسل 8 پرو به ترتیب 1567 نیت و 1467 نیت است.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا

دلیل عملکرد ضعیف‌تر صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا در این زمینه به دلیل عدم قابلیت نمایشگر نیست، بلکه تنظیمات روشنایی تطبیقی گوشی باعث محدودیت آن شده است. به هر حال، گلکسی S24 اولترا در حداکثر روشنایی HDR از رقبای خود عقب‌تر است.

این موضوع به خصوص ناراحت‌کننده است چرا که سامسونگ پنل‌های نمایشگر را برای گوگل و اپل تامین می‌کند و انتظار می‌رود نمایشگر گوشی‌های سامسونگ عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشته باشد. حال اگر فکر می‌کنید این وضعیت بد است، گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل وضعیت را برای گلکسی S24 اولترا بدتر خواهند کرد.

سری پیکسل 9 با پنل AMOLED سری M14 سامسونگ عرضه می‌شود

بر اساس گزارش جدید Android Authority، گوشی‌های آینده پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL گوگل مجهز به پنل نمایشگر سری M14 سامسونگ دیسپلی خواهند بود که حداکثر روشنایی HDR آن‌ها به ترتیب 1800 نیت و 2050 نیت خواهد بود. این یک جهش بزرگ نسبت به پیکسل 8 پرو و همچنین گلکسی S24 اولترا محسوب می‌شود.

گوگل ممکن است سری پیکسل 9 را در اکتبر 2024 عرضه کند. تقریباً سه تا چهار ماه پس از آن، سامسونگ گلکسی S25 اولترا را روانه بازار خواهد کرد که احتمالاً دارای پنل نمایشگر سری M14 سامسونگ دیسپلی با روشنایی مشابه یا بالاتر از سری پیکسل ۹ خواهد بود. به عبارت دیگر، سامسونگ ممکن است فقط برای چند ماه از رقبا عقب باشد.

امیدواریم سامسونگ مشکل روشنایی تطبیقی را هنگام مشاهده محتوای HDR در گوشی‌های هوشمند خود برطرف کند تا در این زمینه رقابتی باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر