coinex
otetmarket
propification.com

شرایط خرید سیستم گیمینگ اقساطی چیست؟

کیس و کامپیوتر گیمینگ برای اجرای بازی های با کیفیت بالاتر از یک کنسول خریداری می شود. تنظیمات مختلفی در سیستم گیمینگ اقساطی وجود دارد که می توان از آنها برای بهبود کیفیت بازی و همچنین FPS سیستم بازی استفاده کرد. در ادامه نحوه انتخاب یک کامپیوتر گیمینگ خوب و لذت بردن از بازی های با کیفیت عالی را توضیح خواهیم داد.

فروش سیستم گیمینگ اقساطی

فروش سیستم گیمینگ اقساطی راهی مناسب و مدرن برای دسترسی مردم به فناوری جدید است. این رویکرد به بازار فروش مجدد کامپیوتر این امکان را برای خریداران با بودجه محدود می دهد تا آخرین مدل های سیستم گیمینگ را خریداری کنند و در عین حال پرداخت های خود را بر اساس توانایی های مالی خود تنظیم کنند.

خرید کامپیوتر برای برخی از خریداران به دلیل قیمت های بالا می تواند دشوار باشد. اینجاست که فروش اقساطی وارد می شود و با پرداخت های کمتر و کنترل بیشتر کارها را آسان تر می کند.

خریداران همچنان می توانند با تعیین دوره های پرداخت متناسب با وضعیت مالی خود، به این فناوری دسترسی داشته باشند.

فروش قطعات کامپیوتر یک راه حل مالی جدید است که راهی آسان برای خرید جدیدترین سخت افزار بدون پرداخت پول نقد فراهم می کند.

یکی از بزرگترین مزایای خرید سیستم گیمینگ اقساطی این است که راه بهتری برای مدیریت پول شما فراهم می کند. مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را با پرداخت ماهانه، بدون اینکه با مشکلات مالی مواجه شوند، دریافت نمایند.

در دنیای امروزی که با سرعت باورنکردنی در حال تکامل است، انعطاف پذیری و توانایی شرکت ها برای انطباق با نیازهای مشتری یک اصل اساسی است. فروش اقساطی رایانه نه تنها محدودیت های مالی را حل می کند، بلکه فرصت هایی را برای توسعه بازار و دسترسی به محصولات جدید و با کیفیت ایجاد می کند.

فروشندگانی که گزینه های پرداخت اقساطی را به خریداران خود ارائه می دهند، این را به شکل غیر مستقیم بیان می کنند که می خواهند از قیمت مناسب و رضایت مشتری حمایت نمایند.

چگونه کیس و کامپیوتر گیمینگ مورد نظر خودم رو انتخاب کنم؟

کامپیوتر گیمینگ آماده در اکسیس مارکت برای کسانی که می‌ خواهند با سیستم های گیمینگ بازی کنند، اما نمی ‌خواهند درگیر اسمبل رایانه شخصی شوند، عالی هستند.

این نوع قطعات این مدل کامپیوترها معمولا برای پشتیبانی از تمامی بازی های دنیا انتخاب می شوند. لازم به ذکر است که اساسا خریدار می تواند کامپیوتر بازی را شخصی سازی کند و کاملا آن را به شکل سفارشی و شخصی سازی شده درآورد.

برای یافتن و خرید بهترین کامپیوتر گیمینگ ابتدا باید اطلاعات لازم را در مورد سیستم و اجزای آن به دست آورید.

در این مقاله، با اصول اولیه و نکات مهمی که باید در هنگام انتخاب یک سیستم گیمینگ در نظر بگیرید، آشنا خواهید شد، از جمله:

نوع انتخاب ظاهر و قاب کیس سیستم گیمینگ شامل کابل های اسلیو رنگی شونده، نورپردازی و تهویه مطبوع و قطعات داخلی کامپیوتر نیز مانند سی پی یو، کارت گرافیک، RAM، حافظه دائمی معمولی و پرسرعت، پاور و همچنین خنک کننده پردازنده، اینترنت و درگاه های ارتباطی و پورت و به شکل کلی تمام عملکرد های مورد نیاز برای اتصال دستگاه های خارجی به اینترنت می باشند.

انتخاب قاب کیس گیمینگ

همانطور که می دانید قاب کیس گیمینگ کاوری است که قطعات داخلی سیستم در آن به شکل منظم قرار  خواهد گرفت.

بدنه کیس گیمینگ در اندازه های مختلف موجود است و در نورپردازی های متفاوت قابل مشاهده است. یکسری موارد مهم در انتخاب کیس گیمینگ حائز اهمیت است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

تهویه مطبوع کیس

در انتخاب کیس بازی باید به تهویه مطبوع توجه کرد که از تعداد فن ها و طراحی کیس تشکیل شده است، به عنوان مثال برخی از جعبه ها دارای پنل های توری هستند که در این نوع کیس بهترین تهویه ممکن را فراهم می کند. اگر قصد دارید سیستم گیمینگ خود را در آینده ارتقا دهید، فریم های بزرگتر و جادارتر این کار را آسان تر می کنند، از جمله کیس هایی که از فن های Liquid 360 پشتیبانی می کنند.

شرایط خرید سیستم گیمینگ اقساطی چیست؟

ظاهر و زیبایی

ظاهر و زیبایی یک سیستم بازی برای بازیکنان بسیار مهم است. برخی از کیس های گیمینگ از شیشه در پنل جلویی و کناری کیس برای زیبایی بیشتر استفاده می کنند و فن های کیس دارای نورپردازی هستند که گاهی به شما امکان می دهد نور را با سایر قسمت ها هماهنگ کنید. همچنین در موارد خاص دیگر مدل هایی که به مدل های آکواریومی معروف هستند که داخل کیس از همه طرف قابل مشاهده است. این موارد در کیفیت بازی تاثیری ندارند اما در صورت انتخاب صحیح می توانند زیبایی منحصر به فردی را در اتاق شما ایجاد کنند.

عملکرد سیستم گیمینگ

در این قسمت به توضیح قسمت های داخلی و اصلی سیستم گیمینگ می پردازیم. همانطور که می دانید کیفیت بازی ها در یک سیستم بازی ارتباط مستقیمی با پردازنده، کارت گرافیک، رم و حافظه پرسرعت دستگاه شما دارد. قبل از شروع انتخاب باید به یاد داشته باشید که مهمترین عامل در انتخاب کامپیوتر محدودیت بودجه و مبلغی است که برای خرید سیستم در نظر می گیرید.

در کامپیوترهای گیمینگ آماده این انتخاب راحت تر خواهد بود، مثلا شما با توجه به بودجه خود به مشخصات سیستم در آن محدوده قیمت نگاه می کنید و سپس تصمیم می گیرید که سیستم مورد نظر خود را شخصی سازی کنید. با توجه به اینکه امکان ارتقاء کامپیوتر گیمینگ وجود دارد، ابتدا می توانیم با توجه به بودجه خرید خود را انجام دهیم و سپس آن را تا حد مطلوب ارتقا دهیم تا به سیستم ایده آل خود برسیم. بعداً در مورد قطعات داخلی با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد.

 

پردازنده یا CPU

پردازنده در واقع هسته ی اصلی سیستم شما است و بر هر جنبه ای از تجربه کاربری شما تاثیر می گذارد، بنابراین بهتر است در انتخاب آن بسیار دقت کنید.

مشکلی که اکثر گیمرها در انتخاب پردازنده کامپیوتر گیمینگ با آن مواجه می شوند، کمبود اطلاعات در مورد نسل های پردازنده و تاثیر آن بر قدرت سی پی یو است.

موارد دیگر پردازنده های سری K اینتل و پردازنده های سری X AMD هستند که در اینجا مورد بحث قرار می گیرند. این دو سری پردازنده برای اورکلاک و تغییر ولتاژ طراحی شده اند تا سرعت بیشتری از آنها بگیریم و گرمای بیشتری تولید می کنند و البته تاثیر زیادی روی کیفیت بازی ندارند.

جهت استفاده بهتر از این موارد یک سری زیر ساخت ها نیاز است که در صورت نبود آن زیر ساخت ها به دلیل دمای بالا، با تاخیر در اجرای بازی و کاهش عمر اجزای سیستم مواجه خواهید شد. انتخاب این زیرساخت ها کاملا تخصصی است که به صورت کلی به شما توضیح خواهیم داد.

رم RAM

هنگام انتخاب یک سیستم گیمینگ، ظرفیت رم معمولاً دغدغه اصلی سیستم های گیمینگ می باشد.  که انتخاب رم ۱۶ گیگابایتی معمولا انتخاب اکثر گیمر هاست. و دامنه ی وسیعی از نیاز های آن هارا پاسخ می دهد.

حافظه دائمی

دو مدل کلی از حافظه های دائمی در سیستم های گیمینگ وجود دارد، حافظه های دائمی نسل قدیم مانند هارد دیسک های با سرعت معمولی و حافظه های نسل جدید مانند SSD که پرسرعت هستند و به شکل جدیدتری به نام M2 NVMe که با سرعت بسیار بالا در دسترس هستند. یک هارد دیسک با ظرفیت حافظه بیشتر به شما امکان می دهد بازی های بیشتری را در رایانه بازی خود داشته باشید، اما توصیه می کنیم درباره بازی های محبوب خود آن هارو روی حافظه پر سرعت NVMe کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید.

مادربرد

در سیستم های گیمینگ آماده معمولا برد اصلی سیستم با توجه به بقیه قسمت ها انتخاب می شود و اصولا نیازی به تغییر نیست، اما به طور کلی توضیح می دهیم.

این قطعه معمولا با نام چیپست مادربرد شروع می شود مانند H510، که در انتهای آن پسوندهای البته پیوست شده است. چیپست‌ های اصلی مادربرد مبتنی بر سی پی یو اینتل با پیشوندهای H، B و Z شروع می‌شوند و سری H نیز مناسب برای سیستم های اقتصادی و کامپیوترهای گیمینگ ارزان قیمت و از سری B برای سیستم های متوسط تا حرفه ای و سری Z برای سیستم های فوق حرفه ای با پردازنده های بسیار قدرتمند استفاده می شود. برای مادربردهای مبتنی بر چیپست های AMD، سری A برای سیستم های اقتصادی، B برای سیستم های متوسط تا حرفه ای و ایکس نیز برای سیستم های فوق حرفه ای بکار می روند.

منبع تغذیه یا پاور

هنگام خرید کامپیوتر همیشه باید در انتخاب منبع تغذیه دقت کنید که برای کامپیوترهای گیمینگ آماده از قبل محاسبه و در نظر گرفته شده است، اما در هنگام تعویض یا به روز رسانی قطعات اصلی سیستم، تغییر مصرف انرژی به طور طبیعی تغییر می کند و در این صورت بهتر است

توان سیستم مجددا محاسبه شود و توان بالای مناسب انتخاب گردد، البته نیازی به محاسبه دستی مصرف هر جزء نیست. بهتر است کلمه «power supply calculator » را در گوگل جستجو کنید و به یکی از وب سایت هایی مراجعه کنید که میزان مصرف برق سیستم و وات مربوط به آن را به صورت آنلاین ارائه کرده است. پاور مربوط به سیستم های گیمینگ معمولاً به چهار سری برنز، طلایی، پلاتینیوم و تیتانیوم تقسیم می شوند که بسته به سیستم و اجزای آن انتخاب و در سیستم نصب می شوند.

خنک کننده پردازنده

خنک کننده های CPU به دو دسته کلی مایع و بادی تقسیم می شوند. در خنک کننده ها از نوع بادی قسمتی از هیت سینک روی سی پی یو نصب می شود و گاهی برای خنک شدن بهتر از یک سری لوله های حرارتی مسی نیز در آن استفاده می شود و تمامی این قسمت ها توسط گردش فن خنک می شوند. عملکرد کولرهای مایع شبیه رادیاتور خودرو می باشد. رادیاتور توسط یک یا چند فن خنک می شود. توجه داشته باشید که این خنک کننده های بادی قیمت اقتصادی تر دارند و لیکوییدی ها در پردازنده های قدرتمند و داغ نصب می شوند. خنک کننده مایع در دو حالت سیکل بسته و سیکل باز در بازار عرضه می شوند. به طور طبیعی، خنک کننده سیکل بسته نود درصد در سیستم های گیمینگ خارج از قفسه استفاده می شود و خنک کننده چرخه باز فقط در سیستم های سفارشی گران قیمت و لوکس استفاده می شود. سیستم ها به دلیل هزینه بالای تجهیزات، قرار می گیرد و زیبایی منحصر به فرد و خیره کننده ای دارد.

درگاه های اتصال و پورت ها

هنگام سفارش سیستم گیمینگ به درگاه های اتصال اینترنت توجه کنید به عنوان مثال به صورت پیش فرض و معمول کامپیوتر با کابل به پورت LAN مودم متصل می شود و می توانید از بازی های آنلاین با سرعت بالا تماما لذت ببرید. اما اگر به مودم دسترسی ندارید یا از گوشی خود به عنوان هات اسپات برای اتصال به اینترنت استفاده می کنید، سیستم شما باید دارای وای فای باشد که اغلب به صورت پیش فرض روی کامپیوتر شما در دسترس نیست و در این مورد به خرید دانگل USB وای فای دارید و همینطور برای بلوتوث هم این روند صدق می کند.

اگر می خواهید از چند مانیتور برای اجرای بازی استفاده کنید، توجه داشته باشید که دستگاه شما باید این تعداد خروجی تصویر را پشتیبانی کند و می توانید قبل از سفارش، این موارد را با واحد فروش شرکت مربوطه بررسی کنید.

اکسیس مارکت با سالها تجربه در زمینه مشاوره و فروش کامپیوترهای گیمینگ و نمایندگی رسمی بیش از ده برند معتبر و همچنین خدمات عالی پس از فروش در کنار شماست تا هوشمندانه ترین و بهترین خرید سیستم گیمینگ اقساطی و نقد را داشته باشید.

جمع بندی

اکسیس مارکت با ارائه نمودن خدمات تخصصی و جامع در عرصه اسمبل سیستم گیمینگ، همراهی حرفه ای و مطمعن برای تمام گیمرها از آماتور تا پیشرفته است. از ارائه نمودن مشاوره تخصصی گرفته تا انتخاب کردن دقیق قطعات، نصب نرم افزار و أنواع گیم ها، اسمبل حرفه ‌ای و تست سلامت قطعات، تمامی نیازهای شما را پوشش می‌ دهد. با اکسیس مارکت، می‌ توانید بدون هیچگونه نگرانی از مشکلات فنی و با اطمینان خاطر، غرق در دنیای پرهیجان بازی‌ ها شوید و از یک تجربه بازی منحصر به فرد لذت ببرید. جهت کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در زمینه کامپیوتر گیمینگ و خدمات اقساطی و دریافت خدمات تخصصی می‌توانید از طریق سایت اکسیس مارکت با کارشناسان ما در تماس باشید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر