coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط دریافت وام خوداشتغالی بانک سپه ؛ [+ مبلغ، نرخ سود و بازپرداخت]

شرایط دریافت وام خوداشتغالی بانک سپه اعلام شد. حتماً می‌دانید که گرفتن این نوع وام کار ساده‌ای نیست و نیاز است شرایط لازم را دارا باشید. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

تنها وامی که می‌شود برای راه‌اندازی کسب و کار دریافت کرد که هم نرخ سود بسیار پایینی داشته باشد و هم مدت بازپرداخت آن طولانی مدت باشد، وام خوداشتغالی است. اما دریافت این وام کار ساده‌ای نیست و باید شرایط لازم را دارا باشید. بانک سپه یکی از بانکهایی است که در اعطای تسهیلات خوداشتغالی فعال بوده و به مشتریان خود مبلغی مشخص وام پرداخت می‌کند.

در شرایط دریافت وام خوداشتغالی بانک سپه آمده است که متقاضیان ابتدا باید حساب قرض‌الحسنه در این بانک افتتاح کنند. البته که یکی از ویژگی های وام خوداشتغالی بانک سپه عدم سپرده‌گذاری است. پس متقاضیان نیازی نیست سپرده‌ای در این بانک مسدود کنند. برای اطلاع از جزئیات دریافت این وام می‌توانید سری به ادامه مطلب بزنید.


بیشتر بخوانید:


شرایط دریافت وام خوداشتغالی بانک سپه

افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار دارند، می‌توانند از شرایط دریافت تسهیلات خوداشتغالی بانک سپه استفاده کنند. نرخ سود وام خوداشتغالی بانک سپه صفر درصد است و برای دریافت آن باید از سارمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی معرفی‌نامه داشته باشید. لازم به ذکر است که 4 درصد به عنوان کارمزد وام درنظر گرفته می‌شود.

حداقل مبلغ وام خوداشتغالی بانک سپه 20 میلیون و حداکثر مبلغ آن 150 میلیون تومان است. البته برخی بانکها هستند که این مبلع را تا 200 میلیون تومان هم افزایش داده‌‌اند. ضمناً دوره بازپرداخت وام خوداشتغالی بانک سپه همانگونه که گفتیم طولانی مدت و برابر 84 ماه است. همچنین برای ضمانت این وام باید یک نفر ضامن رسمی معرفی کنید.

ازجمله دیگر شرایط دریافت این وام باید گفت که متقاضی باید حداقل مبلغ 100 هزار تومان در حساب قرض‌الحسنه خود موجودی داشته باشد. همچنین وی نباید دارای بدهی در شبکه بانکی و چک برگشتی باشد.

شرایط دریافت وام خوداشتغالی بانک سپه

با دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات،‌ با احتساب نرخ 4 درصدی کارمزد و مهلت ۸۴ ماهه بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت 2 میلیون و ۵۰ هزارتومان در هر قسط به بانک سپه است. جمع ارقام پرداختی نیز در پایان مدت سررسید به ۱۷۲ میلیون می‌رسد.

به‌علاوه، وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه تشکیل پرونده به بانک سپه پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط وام خوداشتغالی بانک سپه چیست؟ آیا تاکنون وام خوداشتغالی دریافت کرده‌اید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و دیگر مخاطبین تکراتو قرار دهید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر