coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت پخش مسابقه گل یا پوچ از فیلیمو [+ نحوه بازی]

گل یا پوچ با اجرای مهران مدیری و کارگردانی نیک یوسفی به‌زودی از فیلیمو منتشر می‌شود. برای اطلاع از شیوه بازی و ساعت پخش مسابقه گل یا پوچ با ما همراه شوید.

مسابقه گل یا پوچ به تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، تازه‌ترین برنامه اختصاصی شبکه نمایش خانگی فیلیمو است. درواقع سازندگان این برنامه، بازی گل یا پوچ را که یک بازی اصیل ایرانی است و در جمع‌های خانوادگی بازی می‌شود، تبدیل به یک شوی تلویزیونی کرده‌اند.

اگر از علاقه‌مندان مسایقه‌های جذاب ایرانی هستید، می‌توانید مسابقه گل یا پوچ را از یکشنبه 7 مرداد ماه 1403 از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش مسابقه گل یا پوچ و شیوه بازی و اسامی عوامل و سازندگان و قوانین مسابقه گل یا پوچ را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش مسابقه گل یا پوچ

با قطعی شدن پخش مسابقه گل یا پوچ از پلتفرم فیلیمو، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند مسابقه گل یا پوچ مهران مدیری کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش مسابقه گل یا پوچ 1403/05/7، و ساعت پخش آن 08:00 صبح خواهد بود. بر این اساس، قسمت‌های بعدی این گیم شو جذاب و کاملا ایرانی، ساعت 8 صبح جمعه هر هفته منتشر خواهد شد.

ساعت پخش مسابقه گل یا پوچ
ساعت پخش مسابقه گل یا پوچ

گفتنی است دکور مسابقه گل یا پوچ برگرفته از قهوه‌خانه‌های قدیمی با نقاشی‌های قهوه خانه‌ای است که فضای ایرانی و جذابی را به مسابقه گل یا پوچ مهران مدیری داده است.

شیوه بازی مسابقه گل یا پوچ

پس از پرداختن به ساعت پخش مسابقه گل یا پوچ سراغ شیوه بازی مسابقه گل یا پوچ مهران مدیری می‌رویم که یک بازی گروهی است و در قسمت‌های مختلف تیم‌های متفاوت در قالب رقابت‌های نفس‌گیر و مدل حذفی به مصاف هم می‌روند. در هر دوره بازی گل یا پوچ، دو تیم ۳ نفره روبروی هم قرار می‌گیرند و بازی گل یا پوچ را با قوانین مخصوص این مسابقه تصویری انجام می‌دهند.

قوانین بازی هم ساده و راحت است. هر بار که گل دست یک تیم باشد تیم مقابل باید با سه «خالی بازی» گل را حدس بزند. اگر گل را حدس بزند می‌تواند بازی کند و اگر حدس نزند یک امتیاز به تیمی داده می‌شود که گل را حفظ کرده است. اما اگر تیم مقابل که می‌خواهد حدس بزند یک ضرب گل را بگیرد و هیچ دستی را پوچ نکند ۲ امتیاز می‌گیرد.

مسابقه گل یا پوچ مهران مدیری کی پخش می شود ؟
مسابقه گل یا پوچ مهران مدیری کی پخش می شود ؟

مسابقه گل یا پوچ کارت‌های متفاوتی هم دارد که در هر دست بازی، علاوه بر اینکه هر گروه اجازه دارد سه بار دستور خالی بازی بدهد می‌تواند از یک کارت هم استفاده کند. کارت‌هایی حاوی برخی دستورها هستند که به تیم حدس زننده کمک می‌کند تا راحت‌تر گل را پیدا کند.

کارت‌های بازی عبارتند از:

  • کارت گوی بزرگ: این کارت به تیم حدس زننده کمک می‌کند تا به تیم مقابل دستور دهد تا به جای بازی با گوی معمولی با گوی بزرگتر بازی کند. در واقع بازی با گوی بزرگتر سخت‌تر می‌شود و گل زودتر لو می‌رود.
  • کارت سنگ مفت گنجشک مفت: این کارت به تیم حدس زننده کمک می‌کند که اگر یکبار اشتباه کند و گل را درست حدس نزند یک دست دیگر را که به آن مشکوک است باز کند.
  • کارت گوی صدادار: کارت گوی صدا دار یکی از هیجان‌انگیزترین کارت‌های بازی است. چون به تیم حدس زننده کمک می‌کند تا گل را از تیم مقابل راحت‌تر پس بگیرد چرا که تیم مقابل مجبور است با گویی بازی کند که با هر حرکت صدا می‌دهد!

شرکت کنندگان مسابقه گل یا پوچ

مسابقه گل یا پوچ یک مسابقه مردمی است. شرکت‌کنندگان از میان افرادی انتخاب شدند که از طریق فراخوان، مهارت خود را در انجام این بازی به سازندگان مسابقه نشان دادند.

لازم به ذکر است در فصل اول این مسابقه خانم‌ها حضور ندارند، چون هیچ خانومی در این مسابقه تقاضای شرکت نکرده است. اما احتمال حضور تیم‌هایی از خانم‌ها در فصل‌های بعد مسابقه گل یا پوچ مهران مدیری وجود دارد.

میزبان مسابقه گل یا پوچ

مهران مدیری میزبان مسابقه گل یا پوچ، در هجدهم فروردین سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. وی در شانزده سالگی با تئاتر آشنا و به آن علاقه‌مند شد، اما فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۸ با رادیو آغاز کرد.

مسابقه گل یا پوچ مهران مدیری
تاریخ پخش مسابقه گل یا پوچ

مدیری در 26 سالگی با همکاری داریوش کاردان نخستین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. ایشان در سال ۱۳۷۲ با ساخت مجموعه طنز ساعت خوش به شهرت رسید.

سریال‌های مدیری از جمله شب‌های برره، مرد هزار چهره، قهوه تلخ، ویلای من، در حاشیه و هیولا جزو بهترین و پربیننده‌ترین مجموعه‌های طنز ایرانی بودند.

مهران مدیری تاکنون ۱۰ بار برنده جایزه حافظ شده‌ است. همچنین او برای بازی در فیلم سینمایی همیشه پای یک زن در میان است در سال 1386 نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

مهران مدیری سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند به نام‌های شهرزاد و فرهاد دارد.

عوامل و سازندگان مسابقه گل یا پوچ

  • کارگردان: نیک یوسفی
  • میزبان: مهران مدیری
  • تهیه‌کننده: علی اسدزاده
  • مجری طرح: محمد اسدزاده
  • مدیر هنری: فرید ناظرفصیحی
  • طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان
  • تدوین: نرگس صمیمی
  • کارگردان تلویزیونی: محمدرضا درخشان
  • طراح صحنه و دکور: سهیل دانش اشراقی
  • مدیر تولید: حسن صفری
  • دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پوپک مظفری
  • موسیقی: بهنام راد
  • طراح لباس: گلاره دربندی

سوالات متداول

آیا مسابقه گل یا پوچ کپی از روی نمونه خارجی است؟

این مسابقه یک گیم شوی صددرصد ایرانی است و کپی از روی نمونه خارجی نیست.

کارگردان مسابقه گل یا پوچ کیست؟

نیک یوسفی کارگردان گل یا پوچ و محمدرضا درخشان کارگردان تلویزیونی این مسابقه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش مسابقه گل یا پوچ چیست؟ آیا از تماشای مسابقه‌های جذاب ایرانی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر