coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هوش مصنوعی متا در فیسبوک، مسنجر و واتساپ از زبان‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند

شرکت متا اعلام کرد که هوش مصنوعی متا (Meta AI) که سال گذشته به عنوان چت‌بات قدرتمند بر پایه هوش مصنوعی تولید شده، اکنون در فیسبوک، اینستاگرام، مسنجر و واتساپ در دسترس است. این فناوری ابتدا در آمریکا عرضه شد و در اوایل سال جاری به سیزده کشور دیگر نیز گسترش یافت. ماه گذشته، متا این چت‌بات را در هند نیز راه‌اندازی کرد. اکنون متا بار دیگر دسترسی به هوش مصنوعیخود را گسترش داده و پشتیبانی از زبان‌ها و ویژگی‌های بیشتری را اضافه کرده است.


بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی متا در هفت کشور جدید

شرکت متا اعلام کرده که هوش مصنوعی متا اکنون در آرژانتین، کامرون، شیلی، کلمبیا، اکوادور، مکزیک و پرو نیز در دسترس قرار دارد؛ به این ترتیب، دستیار مجازی متا اکنون در مجموع در 22 کشور در دسترس است. همچنین پشتیبانی از زبان‌های فرانسوی، آلمانی، هندی، هندی با اسکریپت رومانیزه، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی نیز به این چت‌بات اضافه شده است.

ایجاد تصاویر دلخواه توسط هوش مصنوعی متا

متا چهار ویژگی جدید به هوش مصنوعی‌اش افزوده است. اولین ویژگی این است که اکنون می‌توانید از این چت‌بات بخواهید تصاویری را بر اساس تخیلات شما ایجاد کند. برای مثال، می‌توانید بگویید “من را به عنوان یک فضانورد تصور کن” و دستیار مجازی تصویری از شما به عنوان یک فضانورد با سیارات در پس‌زمینه ایجاد خواهد کرد.

هوش متا از زبان‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند
هوش متا از زبان‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند

ویرایش تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی متا

دومین ویژگی این است که اکنون اگر از این هوش بخواهید تصویری ایجاد کند، می‌توانید درخواست کنید که تصویر ایجاد شده را مطابق با نیازهای خاص خود ویرایش کند. برای مثال، می‌توانید بگویید “گربه‌ای که در ظرف ماهی‌های طلایی غواصی می‌کند را تصور کن” و پس از ایجاد تصویر، بگویید “گربه را به یک سگ کورگی تغییر بده” و هوش مصنوعی تصویر جدیدی بر اساس درخواست شما ایجاد خواهد کرد.

دسترسی آسان‌تر به هوش مصنوعی متا

سومین ویژگی این است که اکنون می‌توانید به سادگی از طریق پنجره ایجاد استوری، پست یا وضعیت در فیسبوک، اینستاگرام، مسنجر و واتساپ به هوش متا دسترسی داشته باشید و تصاویر ایجاد شده توسط چت‌بات را به اشتراک بگذارید.

کمک به مسائل پیچیده ریاضی و برنامه‌نویسی توسط هوش مصنوعی

چهارمین ویژگی این است که هوش متا اکنون می‌تواند به سوالات پیچیده‌تر، به ویژه در زمینه ریاضیات و برنامه‌نویسی، پاسخ دهد. به لطف مدل Llama 405B، می‌توانید با دریافت توضیحات و بازخورد مرحله به مرحله، در تکالیف ریاضی خود کمک بگیرید، کدها را سریع‌تر با پشتیبانی از اشکال‌زدایی و بهینه‌سازی بنویسید و مفاهیم فنی و علمی پیچیده را با آموزش کارشناسانه بیاموزید. متا اعلام کرده که حتی می‌توانید تخصص برنامه‌نویسی هوش متا و قابلیت‌های تولید تصویر را برای ساخت یک بازی جدید از ابتدا یا ایجاد تغییرات خلاقانه در یک بازی کلاسیک ترکیب کنید و ایده‌های وحشیانه خود را در عرض چند دقیقه به واقعیت تبدیل کنید و حتی خود را به طور مستقیم درون بازی قرار دهید.

هوش مصنوعی متا به زودی در Meta Quest

ماه آینده، متا قصد دارد هوش مصنوعی‌اش را در حالت آزمایشی بر روی Meta Quest در آمریکا و کانادا نیز در دسترس قرار دهد که این امکان را به کاربران می‌دهد تا از هدست واقعیت مجازی برای انجام کارهای بیشتر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر