coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش لونا GRE مرداد 1403 ؛ شرایط فروش خودرو برقی ایران خودرو [+ قیمت]

طرح فروش لونا GRE مرداد 1403 توسط ایران خودرو اعلام شد. این طرح سومین طرح فروش خودرو برقی ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است.

شرکت ایران خودرو سومین فراخوان واریز وجه خودرو برقی خود را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه صادر کرد. براساس این فراخوان، متقاضیان این خودرو می‌توانند به سایت فروش محصولات ایران خودرو مراجعه کرده و درخواست ثبت سفارش را ثبت کنند.

لونا GRE ازجمله خودروهای الکتریکی سدان با 149 اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور 225 نیوتن‌متر است که توسط ایرن خودرو به کشور وارد شده است. به نظر می‌رسد که این خودرو برقی سدان بتواند فروش خوبی را در طرح‌های فروش داشته باشد، زیرا ایران خودرو فراخوان‌های فروش آن را در مدت‌های پایین اعلام می‌کند. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش لونا GRE مرداد 1403 همراه تکراتو باشید.


بیشتر بخوانید:


جزیئات طرح فروش لونا GRE مرداد 1403

متقضیان خودروهای وارداتی که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، ثبت‌نام کرده و در اولویت تخصیص قرار گرفته، می‌توانند از امروز با مراجعه سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ واریز وجه کرده و این خودرو برقی را 90 روز دیگر تحویل بگیرند.

لونا GRE در این دوره فروش فقط با رنگ محبوب سفید عرضه شده و متقاضیان انتخاب دیگری ندارند. ضمناً توضیح داده شده که واریز وجه فقط از سایت ذکر شده قابل انجام است و منبع دیگری تعریف نشده است، پس نسبت به این مورد نهایت دقت را داشته باشید.

قیمت لونا GRE معادل 1 میلیاردو 213 میلیون تومان است و متقاضی باید کل مبلغ را در زمان واریز وجه پرداخت کند. شرایط فروش لونا GRE به همره کلیه شرایط و ضوابط خرید این خودرو در بخشنامه زیر آمده است:

مشخصات فنی و آپشن های لونا GRE

مشخصات فنی لونا GRE و همچنین امکانات رفاهی و ایمنی خودرو برقی ایران خودرو در کاتالوگ زیر آمده است:

جزیئات طرح فروش لونا GRE مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شرایط فروش خودرو برقی وارداتی ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر