coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی 15 اولترا با صفحه نمایش OLED دو لایه و 24 گیگابایت رم عرضه می‌شود

در شایعه جدیدی که درباره سری آینده شیائومی 15 منتشر شده، تمرکز این بار روی مدل پرچمدار این سری یعنی شیائومی 15 اولترا است.در حالی که انتظار می‌رود مدل‌های استاندارد و پرو سری جدید شیائومی مدت کوتاهی پس از عرضه تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 به بازار عرضه شوند و اولین‌هایی باشند که از این SoC جدید بهره می‌برند، شایعه شده که نسخه اولترا در سه‌ ماهه اول 2025 عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی 15 اولترا

اسمارت پیکاچو، اعلام کرد شیائومی 15 اولترا دارای صفحه نمایش OLED دو لایه 2K خواهد بود. این فناوری که اخیراً توسط اپل در جدیدترین iPad خود “Tandem OLED” نامیده شده، در مقایسه با پنل‌های OLED تک لایه، روشنایی و عملکرد HDR بالاتری را ارائه می‌دهند.

شایان ذکر است که آنر فناوری جدید را زودتر با Magic 6 Ultimate معرفی کرد. با این حال به نظر می‌رسد شیائومی هم قصد دارد این روند را دنبال کند.

انتظار می‌رود Xiaomi 15 Ultra مانند هم‌گروهی‌های خود از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده کند. اطلاعات فاش شده همچنین به 24 گیگابایت رم و ظرفیت باتری بیش از 6000 میلی‌آمپر ساعت اشاره دارند.

Xiaomi 15 Ultra
Xiaomi 15 Ultra

پیکاچو همچنین عنوان کرد که کاربران منتظر یک دستگاه بسیار نازک و یا سبک نباشند.

پرچمدار فعلی شیائومی، 14 اولترا، با ضخامت 9.2 میلی متر و وزن 229.5 گرم، در حال حاضر بسیار سنگین است. به هر حال توجه داشته باشید که اطلاعات فاش شده فعلا در حد حدس و گمان است و احتمالا تا عرضه نهایی همه چیز فرق کند

گزارش قبلی همچنین نشان داد که شیائومی قصد دارد هم مدل وانیلی و هم شیائومی 15 اولترا را در سطح جهانی عرضه کند، در حالی که شیائومی 14 پرو ممکن است در انحصار بازار چین باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر