coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آغاز فروش حضوری ارز اربعین ؛ زمان خرید ارز اربعین [+ بانکهای عرضه‌کننده]

فروش حضوری ارز اربعین در حالی آغاز شده که قرار بود روز گذشته امکان خرید مهیا شود. برای خرید ارز اربعین تا کی فرصت داریم و از کدام بابکها می‌شود ارز اربعین خرید؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

3 هفته پیش در خبری شرایط، نحوه و مبلغ ارز اربعین سال 1403 را توضیح دادیم. حال که چیزی تا روز اربعین حسین باقی نمانده، فروش حضوری ارز اربعین در 7 بانک کشور آغاز شده و زائرین می‌توانند به تمامی شعبات این بانکها مراجعه کنند. البته این ارز به تمامی زائرین تعلق ندارد. پیش‌تر گفتیم که برای دریافت ارز اربعین، وام اربعین و سفر به سمت کربلا باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنید. پس فقط افرادی می‌توانند ارز اربعین دریافت کنند که در این سامانه ثبت‌نام کرده باشند. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.

بیشتر بخوانید: مراحل دریافت آنلاین گذرنامه اربعین ؛ مدارک مورد نیاز [+ مبلغ ثبت نام]

فروش حضوری ارز اربعین در 7 بانک آغاز شد

ابتدا قرار بود در تاریخ یکشنبه، 7 مرداد فروش ارز اربعین به صورت حضوری آغاز شود؛ اما به دلیل تعطیلی بانکها امروز فروش ارز آغاز شده است. برای دریافت ارز اربعین باید حتماً در سامانه سماح ثبت‌نام کرده باشید. مبلغ ارز اربعین همانگونه که قبل‌تر هم گفتیم، 200 هزار دینار برای هر زائر است و توسط 7 بانک عامل به زائرین پرداخت خواهد شد.

ستاد اربعین درخصوص زمان خرید ارز اربعین گفته است که زائرین از امروز دوشنبه، 8 مرداد 1403 تا سوم شهریورماه می‌توانند به شعبات 7 بانک ملت، ملی، سپه، صادرات، تجارت، پارسیان و پست بانک برای دریافت این ارز مراجعه کنند.

فروش حضوری ارز اربعین در 7 بانک آغاز شد

امسال قیمت دینار بر اساس نرخ مرکز مبادله طلا و ارز حدود ۷ میلیون تومان است و از امروز ارز اربعین به زائران بالای ۵ سال «به صورت غیرحضوری» از بستر پیام‌رسان‌های بله (بانک ملی و پست بانک)، روبیکا (بانک سپه)، برنامه سیپنو (بانک صادرات) عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط، نحوه، مبلغ و خرید ارز ربعین 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر