coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

احتمالا در ردمی نوت 14 پرو پلاس از تراشه دایمنسیتی 7350 استفاده خواهد شد

ردمی بر روی سری جدیدی به نام ردمی نوت 14 کار می‌کند. اوایل ماه جاری ایستگاه چت دیجیتال اطلاعاتی در ویبو منتشر کرد که طراحی ردمی نوت 14 پرو پلاس را فاش می‌کرد.

سری ردمی نوت 14 قرار است در ماه اوت یا سپتامبر وارد بازار چین شود. یکی از افشاگران چندی پیش برخی از اطلاعات ردمی نوت 14 پرو پلاس را معرفی کرد. او اعلام کرد که گوشی جدید به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 3 مجهز است اما اکنون همین منبع در ویبو تراشه دایمنسیتی 7350 را برای این پیشنهاد داده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی نوت 14 پرو پلاس

البته DCS هنوز نام این دستگاه را فاش نکرده با این حال به نظر می‌رسد که یکی از اعضای ردمی نوت 14 را مورد بررسی قرار داده.

از آنجایی که افشاکننده دستگاه را به عنوان یک “سوپرکاپ” در گزارش خود توصیف کرد، به نظر می‌رسد که او در مورد ردمی Note 14 Pro+ صحبت می‌کند.

طبق اطلاعات فاش شده، ردمی نوت 14 پرو پلاس احتمالا با صفحه نمایش OLED لبه خمیده با وضوح 1.5K عرضه شود. در قاب پشتی گوشی هم یک ماژول دوربین بیضی شکل با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تعبیه شده. برای یادآوری، شماتیک طراحی نوت 14 پرو نشان داد که می‌تواند یک ماژول دوربین squricle داشته باشد.

مشخصات ردمی نوت 14 پرو پلاس

 

این افشاکننده ادعا می‌کند کهNote 14 Pro+  دارای قاب پلاستیکی و حسگر اثرانگشت اپتیکال در صفحه نمایش خواهد بود. انتظار می‌رود داخل بدنه مدل پرو پلاس هم از تراشه دایمنسیتی که با فرآیند 4 نانومتری نسل دوم TSMC و با فرکانس اصلی 3 گیگاهرتز ساخته شده، استفاده شود.

به نظر افشاگر چیپست Dimensity 7350 قدرت دستگاه را تامین خواهد کرد. این همان تراشه‌ای است که Nothing Phone (2a) Plus را که قرار است در 31 ژ.ئیه در هند عرضه شود، تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر