coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

برنامه اینترنت سامسونگ One UI 7 برای دانلود در دسترس است

در حالی که سامسونگ هنوز به‌روزرسانی One UI 7.0 را رسما منتشر نکرده، تعدادی از برنامه‌های سامسونگ از نسخه بعدی One UI به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. پس از افشای برنامه ساعت، این بار شخصی برنامه اینترنت سامسونگ One UI 7 را به اشتراک گذاشت.اپلیکیشن اینترنت سامسونگ One UI 7 با شماره نسخه 26.0.8.1 قابل شناسایی بوده و مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر سامسونگ، این مرورگر نیز پس از دانلود آیکون جدیدی دریافت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


برنامه اینترنت سامسونگ One UI 7

این احتمال هم وجود دارد که اپلیکیشن جدید اینترنت سامسونگ از ویژ‌گی‌های بیشتری هم پشتیبانی کند چرا که این نسخه از از v25.x.x.x به v26.x.x.x ارتقا یافته و با چندین بهبود عملکرد موجود خواهد بود.

برنامه اینترنت سامسونگ One UI 7

به هرحال هنوز قابلیت های برنامه اینترنت سامسونگ One UI 7 مشخص نیست اما انتظار می‌رود طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری از بخش منتشر شود. توجه داشته باشید برنامه اینترنت جدید سامسونگ هم مانند برنامه ساعت هنوز نسخه اصلیش منتشر نشده بنابراین اگر قصد دارید از آن استفاده کنید، بهتر است دقت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره برنامه اینترنت سامسونگ One UI 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر