coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویوو V40 و V40 پرو 7 اوت معرفی می‌شوند [+مشخصات و رنگ‌بندی]

ویوو V40 مدتی است که در برخی از بازارها عرضه شده. اکنون این گوشی هوشمند به همراه هم‌گروهی‌اش ویوو V40 پرو برای عرضه در هند آماده می‌شود.در واقع ویوو V40 پرو در تاریخ 7 اوت اولین حضور جهانی‌اش را از هند آغاز می‌کند. گزارش‌های پنچمارک حاکی از آن است که مدل پرو به تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس مجهز شده در حالی که ویوو V40 از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 قدرت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو V40 و V40 Pro 7

V40 و V40 Pro هر دو به یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 واتی مجهز هستند.

ویوو ادعا می‌کند که محصولات جدیدش باریک‌ترین گوشی‌های هند هستند که این بریدگی پانچی شکل و دوربین‌های 50 مگاپیکسلی همه جانبه دارند. در حالی که V40 باید به دو دوربین در قاب پشتی خود (یک اصلی و یک فوق عریض) بسنده کند، V40 Pro با استفاده از سنسور Sony IMX816 یک زوم اپتیکال 2 برابری (و زوم دیجیتال 50 برابر) تله فوتو عرضه می‌شود.

هر دو گوشی از دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بهره می‌برند. برای مدل پرو دو رنگ آبی گنگ و بنفش لوتوس انتخاب شده. احتمالا ویوو V40 هم در همین رنگبندی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویوو V40 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر