coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزئیات نمایشگر و دوربین نسخه وانیلی ویوو X200 فاش شد

Digital Chat Station جزئیات جالبی را از یک دستگاه جدید فاش کرده. گرچه این مشاور نامی از دستگاه مورد بحث نبرده اما به نظر می‌رسد که راجع به نسخه وانیلی ویوو X200 صحبت می‌کند.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که نسخه وانیلی ویوو X200 به دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی سونی و همراه با لنز تله فوتو 3 برابری مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که لنز سومی نیز در این دستگاه وجود داشته باشد، اگرچه جزئیات مربوط به آن هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید:

مشخصات فاش شده از نسخه وانیلی ویوو X200

این منبع همچنین اطلاعاتی از صفحه نمایش این دستگاه با کاربران به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد صفحه نمایش این تلفن با یک پنل 1.5K از یک سازنده داخلی (چینی) و با حاشیه‌های باریک خواهد بود؛ اما متاسفانه در این اطلاعات هیچ اشاره‌ای به اندازه صفحه نمایش یا نرخ نوسازی نشده.

اطلاعات DCS با شایعات قبلی مبنی بر اینکه X200 استاندارد صفحه نمایش کوچکتر و مسطحتری نسبت به صفحه نمایش خمیده مورد انتظار نسخه Pro دارد، مطابقت دارد.

همچنین شایعه شده که دستگاه از پردازنده دایمنسیتی 9400، SoC پرچمدار آتی مدیاتک با آخرین هسته‌های عملکرد Cortex-X925 ARM استفاده می‌کند. علاوه بر این، DCS از یک “باتری سیلیکونی با چگالی بالا با ظرفیت بالا” نام برده است.

مشخصات فاش شده از نسخه وانیلی ویوو X200

از سوی دیگر، شایعه شده که Vivo X200 Pro دارای یک پنل OLED 6.7 اینچی با منحنی در هر چهار طرف، وضوح 1.5K، نرخ تجدید 120 هرتز و حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیک است.

انتظار می‌رود که ویوو X200 پرو شامل یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی و مجموعه‌ای از فناوری تصویربرداری BluePrint، از جمله تراشه تصویربرداری BluePrint با پشتیبانی از فناوری True-TCG HDR، ماتریس الگوریتم BluePrint و اولین نسل از تراشه‌های تصویربرداری BluePrint باشد.

به هرحال احتمالا سری ویوو X200 در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و تا آن زمان اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه وانیلی ویوو X200 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر