coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید HEV [+ قیمت]

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید HEV توسط آرین پارس موتور اعلام شد. نسخه هیبریدی لاماری، معروف به تانک در این طرح با پرداخت پیش‌پرداخت قابل سفارش‌گیری است.

شرکت آرین پارس موتور با ارسال بخشنامه‌ای، شرایط فروش لاماری ایما هیبرید HEV ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را برای مرداد 1403 اعلام کرد. بدین ترتیب افرادی که در اسفندماه 1401 برای خرید این خودرو اقدام کرده و مبلغ 500 میلیون تومان را در حساب وکالتی مسدود کرده، از هم‌اکنون مجازند مبلغ پیش‌پرداخت این خودرو را پرداخت کنند.

لازم به ذکر است که مابقی بهای خودرو در زمان تحویل باید پرداخت شود و این مهم با صدور دعوتنامه مهیا خواهد شد. جزئیات طرح فروش لاماری ایما هیبریدی را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش لاماری ایما هیبرید HEV

متقاضیانی که در اسفند 1401 برای دریافت خودرو وارداتی اقدام کرده و همچنین متقاضیان جدید خودروهای وارداتی که در دسته برندگان نسخه هیبریدی لاماری ایما قرار دارند، از امروز سه‌شنبه، 9 مرداد 1403 رأس ساعت 10 صبح تا پایان روز شنبه، 13 مرداد 1403 مهلت دارند مبلغ علی‌الحساب این خودرو را پرداخت کنند. لازم به ذکر است که متقاضین می‌بایست مبلغ 800 میلیون تومان را در زمان اعلام شده پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه پرداخت نمایند.

موعد تحویل لاماری ایما هیبرید 90 روزه (3 ماهه) است و جریمه تأخیر در تحویل نیز سالانه 12 درصد خواهد بود.

قیمت قطعی لاماری ایما هیبرید HEV معادل 1 میلیاردو 600 میلیون تومان است و با درنظر گرفتن پرداخت 800 میلیون تومان به صورت پیش‌پرداخت، مشخص می‌کند که 50 درصد بهای قطعی خودرو باید از امروز تا شنبه پرداخت شود. ضمناً برای واریز وجه لاماری ایما هیبرید باید به سایت فروش لاماری به نشانی www.sales.lamari.ir مراجعه کنید.

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید HEV

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش نسخه هیبریدی لاماری ایما چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر