coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آنر مجیک 6‌ پرو این هفته وارد هند می‌شود [+ تاریخ عرضه و رنگ‌بندی]

براساس گزارش های منتشر شده، گوشی هوشمند جدید سری آنر مجیک در راه هند است. این برند اخیرا آنر 200 را در این کشور معرفی کرده و اکنون خود را برای معرفی آنر مجیک 6‌ پرو آماده می‌کند.

این گوشی هوشمند پرچمدار رده بالا اوایل سال جاری در چین رونمایی شد. اکنون قرار است آنر مجیک 6‌ پرو در تاریخ 2 اوت 2024 در بازار هند به طور رسمی عرضه شود.

دستگاه جدید آنر در میکروسایت Flipkart نیز موجود است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که  گوشی مذکور دارای یک صفحه نمایش OLED LTPO خمیده 6.8 اینچی است که وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 5000 نیت را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش آن نیز به محافظ شیشه غول پیکر Rhinoceros با پشتیبانی از Dolby Vision بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه و مشخصات آنر مجیک 6 پرو

آنر مجیک 6 پرو به تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده که با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. یک باتری بزرگ 5600 میلی‌آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده که از شارژ سریع سیمی 80 واتی و شارژ سریع بی سیم 66 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

اعلامیه چینی ادعا کرد که آنر مجیک 6 پرو تنها در 39 دقیقه شارژ می‌شود. 5 رنگ آبی دریاچه ای، بنفش ابری، برفی کیلیان، سبز جوی و مشکی مخملی برای این گوشی پرچمدار انتخاب شده است.

یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی فوق‌دینامیک با دیافراگم متغیر هوشمند (f/1.4-f/2.0) برای بهبود عملکرد در نور کم و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبان لحظات زیبای کاربران خواهد بود. بعلاوه اینکه این دوربین با یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپ 180 مگاپیکسلی با OIS، زوم اپتیکال 2.5 برابر و زوم هیبریدی 100 برابر همراه شده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آنر مجیک 6‌ پرو می‌توان به اولین برچسب طلایی SGS در جهان برای مقاومت در برابر افت 5 ستاره، نرخ نوسازی متغیر، کاهش نور PWM 4320 هرتز برای محافظت از چشم و موارد دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید آنر یعنی آنر مجیک 6‌ پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر