coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

به دستور رئیس جمهور، افزایش قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا لغو شد

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور جدید ایران در اولین اقدام خود، مجوز افزایش قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا را باطل کرد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

چند روز پیش مدیرعامل سایپا اعلام کرد که مجوز افزایش 30 درصدی قیمت محصولاتش را از سرپرست ریاست جمهوری دریافت کرده و تا یکی 2 ماه آینده عملی می‌شود. پس از آن مدیرعامل ایران خودرو نیز بیکار ننشسته و قیمت 6 محصول ایران خودرو را با افزایش 35 تا 52 درصدی اعلام کرد. ظاهراً این محوز از سمت رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی به ایران خودرو داده شده است. پس از اعلام این دو خبر، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت وارد عمل شده و گفت که چنین مجوزی به ایران خودرو داده نشده است، اما قیمت خودروهای این شرکت افزایش یافته است.

حال که ساعتی دیگر مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آغاز می‌شود، وی در اولین اقدام خود کلیه مصوبات 25 روز پیش دولت سیزدهم را لغو کرد که بدین وسیله مجوز افزایش قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا نیز لغو شده است.


بیشتر بخوانید:


افزایش قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا منتفی است

میثم شرفی عضو کارگروه تعیین وزیر نفت دولت چهاردهم در صفحه خود در فضای مجازی نوشت:

«به دستور رئیس جمهور تمام مصوبات ۲۵ روز گذشته دولت معلق شد و تمام انتصابات و استخدامی‌های این مدت باطل اعلام شد. تمام ‎قیمت‌های جدید ایران خودرو و سایپا و خودروهای مونتاژی باطل شد.»

افزایش قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا منتفی است

بیشتر بخوانید:

نظر شما چیست؟ آیا با روی کار آمدن دولت جدید قیمت خودرو در کارخانه و بازار آزاد کاهش می‌یابد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر