coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش هوندا سیتی و HR-V مرداد 1403 [+ جزئیات و قیمت]

شرایط فروش هوندا سیتی و HR-V مرداد 1403 توسط شرکت آذریوردسال اعلام شد. هوندا City با قیمت قطعی و هوندا HR-V با قیمت علی‌الحساب به فروش می‌رسد.

پس از مشخص شدن اولویت‌های تخصیص خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، حال شرایط فروش هوندا سیتی و HR-V مرداد 1403 ویژه متقضیان این خودروها اعلام شده است. در این طرح متقاضیانی که هوندا سیتی را انتخاب کرده می‌بایست کل مبلغ خودرو را پرداخت کرده و منتظر تحویل خودرو در موعد تحویل باشند. اما از طرف دیگر متقاضیان هوندا HR-V به دلیل اینکه قیمت این خودرو هنوز به صورت قطعی در مبادی ورودی اعلام نشده است، باید مبلغ علی‌الحساب این خودرو را پرداخت کرده و پس از مشخص شدن قیمت، مابقی بهای خودرو را پرداخت می‌کنند. جزئیات طرح فروش محصولات هوندا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش هوندا سیتی و HR-V مرداد 1403

هردو خودرو وارداتی هوندا توسط شرکت آذر یوردسال به کشور وارد شده و در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شدند. این طرج ویژه افرادی است که خودرو هیبریدی هوندا HR-V و خودرو بنزینی هوندا City را در اولویت خود قرار داده بودند.

شرایط فروش هوندا HR-V

خب از خودرو هیبریدی HONDA HR-V آغاز می‌کنیم. متقاضیان این خودرو جذاب به دلیل اینکه قیمت آن به صورت قطعی در مبادی ورودی اعلام نشده، می‌بایست نصف مبلغ آن را به عنوان علی‌الحساب از دوشنبه، 8 مرداد 1403 تا شنبه، 13 مرداد پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را نیز در زمان ارسال دعوتنامه پرداخت کنند. قیمت هونداد HR-V معادل 1 میلیاردو 650 میلیون تومان است که خریدار می‌بایست مبلغ 825 میلیون تومان را در تاریخ ذکر شده پرداخت کند.

2.5 درصد جریمه تأخیر در تحویل در نظر گرفته شده و موعد تحویل هونداد HR-V نیز 90 روز کاری پس صدور دعوتنامه اعلام شده است.

شرایط فروش هوندا سیتی و HR-V مرداد 1403

شرایط فروش هوندا سیتی

در طرف دیگر هوندا سیتی قرار دارد که بک سدان ارزشمند بنزینی است. متقاضیان این خودرو نیز می‌توانند از دوشنبه، 8 مردادماه 1403 تا شنبه، 13 مرداد برای واریز وجه کل مبلغ این خودرو اقدام کنند. قیمت هوندا سیتی 1 میلیاردو 928 میلیون تومان به صورت قطعی در مبادی ورودی است و مشتری باید توجه داشته باشد که هزینه‌های جانبی ازجمله شماره‌گذاری، مالیات، عوارض به آن اضافه خواهد شد. ضمناً خریدار هزینه‌های جانبی را باید در زمان صدور دعوتنامه پرداخت کند.

جریمه تأخیر در تحویل این خودرو نیز مانند هوندا HR-V به میزان 2.5 درصد در نظر گرفته شده و موعد تحویل هوندا سیتی نیز 90 روزه اعلام شده است.

شرایط فروش هوندا سیتی و HR-V مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به شرایط فروش محصولات هوندا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را در ابن خصوص با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر