coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اسپاتیفای کتاب‌های صوتی بیش از 100 ناشر را به کتابخانه خود اضافه می‌کند

اسپاتیفای، پس از معرفی یک طرح اختصاصی برای کتاب‌های صوتی اکنون کتابخانه خود را گسترش داده تا به مشتریان بالقوه دلیلی برای پرداخت هزینه اشتراک گران قیمت ارائه دهد.طبق اعلام این سرویس، قرارداد بزرگی با بیش از 100 ناشر که توسط Ingram توزیع شده برای افزودن کتاب‌های صوتی به کتابخانه‌اش منعقد کرده است. آنطور که مشخص شده کتاب‌های صوتی اسپاتیفای از ناشرانی مانند Europa Editions، Milkweed Editions، G&D Media، Bard Press، New Society Publishers و بسیاری دیگر در اخیتیار مشتریان قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:


عناوین برتر کتاب‌های صوتی اسپاتیفای اعلام شد

یکی از مدیران اسپاتیفای در این باره گفت: «شراکت ما با گروه Ingram Content بخشی از هدف ما برای آوردن نویسندگان مستقل بیشتر به اسپاتیفای است تا کتاب‌هایشان از طریق طرح Audiobooks in Premium ما شنیده شوند. به عنوان یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان ناشران مستقل در سراسر جهان، از همکاری با Ingram خوشحالیم تا به رشد صنعت کمک کنیم و راه‌های جدیدی برای نویسندگان و ناشران آنها برای دسترسی به مخاطبان جدید ایجاد کنیم.»

اسپاتیفای قبلاً برخی از عناوین کتاب‌های صوتی که علاقه‌مندان به این نوع کتاب‌خوانی می‌توانند با عضویت در این استریم به آنها گوش کنند را اعلام کرده که می‌توان از میان‌ آنها به «The Hurting Kind»، کتاب آتی Mo Bunnell با عنوان «Give to Grow» و کتاب پرفروش نویسنده Bob Proctor به نام «Born Rich» اشاره کرد.

کتاب‌های صوتی اسپاتیفای

علاوه بر این، شنوندگان در ایالات متحده می‌توانند به رمان برنده جایزه بوکر Damon Galgut به نام «The Promise» و کتاب پرفروش بین‌المللی Anne Berest به نام «The Postcard» دسترسی داشته باشند.

طبق گفته اسپاتیفای، از زمان معرفی کتاب‌های صوتی در طرح Premium خود در سال گذشته، افراد بیشتری به این سرویس پیوسته‌اند و کتاب‌های جدید و متفاوتی را امتحان کرده‌اند، به طوری که صدها هزار عنوان منحصر به فرد پخش شده است.

این سرویس پخش می‌گوید که تنها کتاب‌های پرفروش محبوب نیستند، بلکه عناوین قدیمی‌تر نیز مشتریان خاص خودش را دارد. به نظر می‌رسد از ده کتاب صوتی برتر در اسپاتیفای، نه عنوان از آنها عناوین قدیمی هستند و شش عنوان از آنها بیش از پنج سال پیش منتشر شده‌اند.

این دومین اعلام بزرگ درباره کتاب‌های صوتی از سوی اسپاتیفای است. پیش از این، این شرکت پخش در ماه می قرارداد همکاری با Bonnier Books UK و Blackstone Publishing برای افزودن کتابخانه‌های صوتی آن‌ها به مجموعه Audiobooks خود را اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر