coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

چگونه باید بلیت اتوبوس اربعین خریداری کرد ؛ قیمت بلیت اتوبوس اربعین 1403

به تازگی امکان خرید بلیت اتوبوس اربعین فراهم شده و زائرینی که قصد سفر به کربلا را دارند، می‌توانند برای خرید اقدام کنند. اما قیمت بلیط اربعین چقدر شده است؟

25 روز دیگر اربعین حسینی سال 1403 است و زائرین کربلا از چندین روز قبل از اربعین به سمت عراق رهسپار شده و ارادت خود را به اهل بیت پیامبر نشان می‌دهند. برای سفر به سمت کربلا میلیون‌ها نفر اعلام آمادگی می‌کنند و هرکدام بسته به شرایط مالی، فیزیکی و غیره روش‌های مختلفی را انتخاب می‌کنند.

معمولاً زائرین با نیت شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین به سمت راهی کربلا می‌شوند که اگرچه با توجه به گرمای تابستان و راه زیاد و طاقت‌فرسا این کار بسیار سخت و دشوار است، اما زائرین هدفی بزرگتر در سر دارند.

استفاده از اتوبوس یکی از شیوه‌هایی است که مسافرین معمولاً از آن برای سفر استفاده می‌کنند. در این خصوص ابهاماتی از روش دریافت و خرید بلیت اتوبوس اربعین وجود داشت که سخنگوی ستاد اربعین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه فروش و خرید بلیط اتوبوس اربعین را توضیح داده است.


بیشتر بخوانید:


شیوه خرید و قیمت بلیت اتوبوس اربعین

مهدی قلی‌زاده، سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص نحوه تهیه بلیط اربعین گفت: «زائرین از امروز چهارشنبه، 10 مرداد 1403 می‌توانند از طریق سکوهای اینترنتی فروش بلیط اتوبوس، برای هر 6 مرز کشور بلیت خریداری کنند.»

وی افزود:

«از اربعین سال گذشته در سکوهای اینترنتی فهرست انتظار قرار دادیم که در صورت تکمیل ظرفیت با ثبت‌نام در این فهرست به محض ایجاد اولین سرویس به مسافر پیامک ارسال می‌شود.»

قلی‌زاده ادامه داد: «تمامی سرویس‌های اتوبوس به «سامانه راوی» متصل شده و در دسترس هستند.»

شیوه خرید و قیمت بلیت اتوبوس اربعین

سخنگوی ستاد اربعین درخصوص قیمت بلیت اربعین در بازه سفرهای اربعین نیز گفت:

«با مصوبه ستاد مرکزی اربعین با احتساب سفرهای یک‌سر خالی اتوبوس‌ها قیمت بلیت 2 برابر می‌شود و از ظهر امروز قیمت‌های نهایی اعلام می‌شود.»

وی با بیان اینکه برای رفاه حال مسافران، سفر مستقیم از مبدا تهران تا نجف از طریق ناوگان عراقی فراهم شده است بیان کرد: «زائرین از تاریخ 16 مرداد تا 2 شهریور می‌تواند قیمت بلیت اتوبوس را با مبلغ 2 میلیون و 600 هزار تومان خریداری کنند.»

مهدی قلی‌زده تصریح کرد:

«پیش‌بینی می‌شود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از طریق مرزهای زمینی وارد عراق شوند که حدود 1 میلیون زائر از مبدا استان تهران اعزام می‌شود و ۳۰ درصد مسافران از طریق ناوگان عمومی و ۷۰ درصد دیگر با خودروهای شخصی جابجا خواهند شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت و شیوه دریافت بلیط اتوبوس اربعین 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر