coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت بلیت اتوبوس اربعین 1403 به تفکیک هر مرز اعلام شد

به تازگی امکان خرید بلیت اتوبوس اربعین فراهم شده و زائرینی که قصد سفر به کربلا را دارند، می‌توانند برای خرید اقدام کنند. اما قیمت بلیط اربعین چقدر شده است؟

24 روز دیگر اربعین حسینی سال 1403 است و زائرین کربلا از چندین روز قبل از اربعین به سمت عراق رهسپار شده و ارادت خود را به اهل بیت پیامبر نشان می‌دهند. برای سفر به سمت کربلا میلیون‌ها نفر اعلام آمادگی می‌کنند و هرکدام بسته به شرایط مالی، فیزیکی و غیره روش‌های مختلفی را انتخاب می‌کنند.

معمولاً زائرین با نیت شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین به سمت راهی کربلا می‌شوند که اگرچه با توجه به گرمای تابستان و راه زیاد و طاقت‌فرسا این کار بسیار سخت و دشوار است، اما زائرین هدفی بزرگتر در سر دارند.

استفاده از اتوبوس یکی از شیوه‌هایی است که مسافرین معمولاً از آن برای سفر استفاده می‌کنند. پس از گذشت 1 روز از نحوه خرید بلیط اتوبوس اربعین حسینی 1403 و قیمت کلی بلیت، حالا قیمت بلیت اتوبوس  اربعین برای هر مرز به صورت مجزا اعلام شده است که در پایین درج کرده‌ایم.


بیشتر بخوانید:


قیمت بلیت اتوبوس اربعین 1403 به تفکیک هر مرز

بنا به گفته مهدی قلی‌زده، سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تهیه بلیت ویژه اربعین از روز چهارشنبه، 10 مرداد تا 15 شهریور 1403 مکان‌پذیر است.

وی درخصوص قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین گفت: «قیمت بلیت اتوبوس 25 نفره از تهران تا 15 شهریورماه با تصویب ستاد مرکزی اربعین، تا پایانه مهران 950، خسروی 875، چذابه 990، شلمچه و باشماق 995 و تا تمرچین 840 هزار تومان است.»

قلی‌زاده افزود:

« قیمت بلیت اتوبوس‌های 44 نفره تا مهران 565، خسروی 540، چذابه 585، شلمچه 600، تمرچین 500 و تا مرز باشماق نیز 520 هزار تومان تعیین شده است.»

قیمت بلیت اتوبوس اربعین 1403 به تفکیک هر مرز
بلیت اتوبوس اربعین

سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیش‌تر گفته بود: «پیش‌بینی می‌شود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از طریق مرزهای زمینی وارد عراق شوند که حدود 1 میلیون زائر از مبدا استان تهران اعزام می‌شود و ۳۰ درصد مسافران از طریق ناوگان عمومی و ۷۰ درصد دیگر با خودروهای شخصی جابجا خواهند شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت و شیوه دریافت بلیط اتوبوس اربعین 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر