coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مدیرکل صنایع خودرو وزارت صمت: 19 هزار خودرو در گمرکات است

بر اساس اعلام مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت، هم اکنون 19 هزار خودرو در گمرکات موجود است.او در ادامه توضیحات جدیدی در این باره ارائه داد.

مهرداد خسروی مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت امروز آمار جدیدی از خودروهای موجود در گمرکات اعلام کرد.براساس گفته های وی،هم اکنون ۱۹ هزار دستگاه خودرو در گمرکات و ۴۳ هزار دستگاه خودرو نیز در مناطق و در حال حمل موجود است.


بیشتر بخوانید:

خسروی توضیح داد:«بعد از ابلاغیه‌ی مصوبه‌ی واردات خودرو که به وزارت صمت صورت گرفت زیرساخت‌های لازم را ایجاد کردیم. با توجه به ثبت سفارشات که بیش از ۹۰ هزار دستگاه بود، در سال ۱۴۰۲ واردات حدود ۱۱ هزار و ۱۲۲ دستگاه خودرو انجام شده و در چهار ماهه امسال نیز حدوداً ۱۰ هزار دستگاه وارد کشور شده است.»

وی همچنین عنوان کرد:«هم اکنون ۱۹ هزار دستگاه خودرو در گمرکات موجود است. ۴۳ هزار دستگاه خودرو نیز در مناطق و در حال حمل داریم که مجموعاً ۸۲ هزار و ۳۶۵ دستگاه تحت واردات و در گمرکات و در حال حمل هستند.»

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت در پایان خاطرنشان کرد:«ابلاغیه خودروهای کار کرده به تازگی انجام شده است،ما بر اساس تکالیفی که وجود دارد چارچوب‌ها را مشخص می‌کنیم و جلسه ماده ۲ نیز با همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد باید برگزار شود و به نتایج خوبی هم خواهیم رسید.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خودروهای موجود در گمرکات چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر