coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هواوی MatePad Pro و هواوی MatePad Air در تاریخ 6 اوت معرفی خواهند شد

براساس گزارش‌های منتشر شده، هواوی قصد دارد روز سه شنبه هفته آینده (6 اوت) دو تبلت جدید هواوی MatePad Pro 12.2 و هواوی MatePad Air 12 را روانه بازار کند.

مدیر اجرایی هواوی ریچارد یو تصاویر جدیدی از این تبلت‌ها در ویبو منتشر کرده که ما را با برخی از جزئیات آشنا می‌کند. داخل هواوی MatePad Pro 13.2 سال گذشته یک بریدگی برای دوربین دوگانه جلو (13 مگاپیکسل عریض و 8 مگاپیکسل فوق عریض) ایجاد شده بود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی MatePad Pro و هواوی MatePad Air

در هواوی MatePad Pro 11 (2024) یک پانچ در گوشه قاب پشتی برای جایگذاری دوربین ایجاد شده اما جای دوربین سلفی همچنان مثل یک راز باقی مانده است. در تصاویر منتشر شده هیچ اثری از دوربین جلو نیست بنابراین احتمالا یا در قاب پنهان است یا زیر نمایشگر.

اما هواوی MatePad Air 12 طراحی متفاوتی داشته و در قاب پشتی به جای یک لنز به دو لنز مجهز شده است. این تصاویر با استفاده از هواوی MatePad Pro  جدید و نسخه پایدار برنامه GoPaint که در 6 اوت نیز منتشر خواهد شد، ترسیم شده است.

ریچارد یو قول بهبودها و بهینه‌سازی‌های عمده از نسخه بتا عمومی اصلی این برنامه را می‌دهد. شایان ذکر است که این برنامه از حرکات هوا با قلم که در پوشش صفحه کلید قرار گرفته است، پشتیبانی می‌کند.

 

این تنها اطلاعاتی است که تاکنون رسما منتشر شده اما چند ماه پیش فاش شد که MatePad Pro 12.2 احتمالا از چیپست Kirin 9010 و شارژ 100 واتی استفاده کرده در حالی که. MatePad Air 12 به جای آن از شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

مدل Pro می‌تواند از قابلیت ارسال پیامک ماهواره‌ای مانند MatePad Pro 11 (2024) برخوردار باشد. گفته می شود که هر دو مدل Pro و Air از NearLink پشتیبانی می‌کنند که یک فناوری ارتباط بی سیم با برد کوتاه است.

این فناوری در سری Huawei Mate 60 معرفی شده  که در سری Pura 70 نیز قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هواوی MatePad Pro و هواوی MatePad Air چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر