coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

افزونه‌های Grammarly، Spotify و YouTube از کیبورد سامسونگ حذف شدند

کیبورد سامسونگ برای اندروید یکی از بیشترین ویژگی‌ها را در میان کیبوردهای موجود برای این سیستم‌عامل ارائه می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها، پشتیبانی از افزونه‌های برنامه‌های شخص ثالث است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بعضی از خدمات این برنامه‌ها را مستقیماً از طریق کیبورد دسترسی داشته باشند و به‌سادگی تایپ کرده و ارتباط برقرار کنند.برخی از این افزونه‌ها شامل Grammarly، Spotify و YouTube بودند. متأسفانه، دیگر این‌گونه نیست. سامسونگ افزونه‌های Grammarly، Spotify و YouTube را از کیبورد خود حذف کرده است.


بیشتر بخوانید:


افزونه‌ها چه قابلیت‌هایی برای کیبورد سامسونگ داشتند

افزونه Grammarly: محتوای تایپ‌شده شما را از نظر گرامری بررسی می‌کرد و پیشنهاداتی برای اصلاح اشتباهات ارایه می‌داد.

افزونه Spotify: به شما این امکان را می‌داد که آهنگی را در پلتفرم استریم موسیقی جستجو کنید و لینک آن را در فیلد ورودی متن دریافت کنید. این افزونه به شما اجازه می‌داد که آهنگی را مستقیماً از کیبورد با دیگران به اشتراک بگذارید، بدون اینکه نیاز باشد برنامه پیام‌رسانی خود را مینیمایز کنید، به برنامه Spotify بروید، آهنگ را جستجو کنید، لینک آن را کپی کنید و سپس به برنامه پیام‌رسانی بازگردید و لینک را در فیلد متن جایگذاری کنید.

افزونه YouTube: نیز عملکردی مشابه افزونه Spotify داشت. به شما این امکان را می‌داد که ویدیویی را در سرویس استریم ویدیو جستجو کنید و لینک آن را در فیلد ورودی متن دریافت کنید تا بتوانید ویدیویی را بدون نیاز به جابجایی بین برنامه‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

زمان و دلیل حذف افزونه‌ها از کیبورد سامسونگ

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی افزونه‌های این خدمات را حذف کرده، اما برخی از کاربران گزارش کرده‌اند زمانی که قصد استفاده از کیبورد سامسونگ را داشته‌اند متوجه شدند که دیگر در دسترس نیستند. سامسونگ هنوز نسبت به این اقدام واکنشی نشان نداده و هیچ اطلاعاتی درباره دلیل این اقدام شرکت وجود ندارد.

افزونه‌ها محدودیت‌های والدینی را دور می‌زد

بر اساس نظرات برخی کاربران در ویدیوهای مربوط به افزونه YouTube، به نظر می‌رسد که این افزونه محدودیت‌های والدینی را دور می‌زد و به کودکان این امکان را می‌داد که به محتوای نامناسب دسترسی پیدا کنند. این ممکن است دلیلی باشد که سامسونگ افزونه YouTube را حذف کرده است. همچنین ممکن است به همین دلیل افزونه Spotify را نیز حذف کرده باشد. اما دلیل حذف افزونه Grammarly همچنان ناشناخته خواهد ماند.

این افزونه‌ها برای بسیاری از افراد بسیار مفید بودند و بسیاری از کاربران به همین دلیل از کیبورد سامسونگ استفاده می‌کردند. انتظار می‌‌رود سامسونگ مشکلات موجود را رفع کرده و این افزونه‌ها را دوباره به کیبورد خود بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر