coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش نیسان سیلفی هیبریدی مرداد 1403

شرایط فروش نیسان سیلفی هیبریدی مرداد 1403 اعلام شد. نیسان سیلفی یک خودرو وارداتی است که توسط شرکت آمیتیس خودرو وارد کشور شده است.

شرکت آمیتیس خودرو، شرایط فروش نیسان سیلفی هیبریدی مرداد 1403 را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام کرد. بنابر این خبر، افرادی که در لیست خریداران این خودرو قرار دارند، می‌بایست وجه خودرو را به صورت کامل پرداخت کرده تا در لیست تحویل قرار گیرند.

لازم به ذکر است که متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی پیش‌تر در دور هفدهم عرضه خودرو در سامانه مذکور، این خودرو ژاپنی را در اولویت‌های خود قرار داده و توسط مراجع ذی‌ربط درخواست آنها تأیید شده است. جزئیات بیشتر خبر را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش نیسان سیلفی هیبریدی مرداد 1403

شرکت آمینیس با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت رسمی خود، فراخوان واریز وجه متقاضیان نیسان سیلفی هیبریدی که پیش‌تر در قرعه‌کشی خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برنده شده را صادر کرد. این افراد از امروز پنجشنبه، 11 مرداد 1403 تا پایان روز سه‌شنبه، 16 مرداد مهلت تکمیل ثبت‌نام و تکمیل وجه را در سایت آمیتیس خودرو به نشانی https://nissan-amitis.ir/ دارند.

شرایط فروش نیسان سیلفی هیبریدی مرداد 1403

ضمناً قیمت نیسان سیلفی هیبریدی 2 میلیاردو 230 میلیون تومان تعیین شده است.

مشخصات فنی و آپشن های نیسان سیلفی هیبریدی

برای اطلاع از مشخصات فنی نیسان سیلفی هیبریدی و امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو توضیح اضافه‌ای نمی‌دهیم. در این خصوص توجه شما را به کاتالوگ نیسان سیلفی هیبریدی جلب می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش و فراخوان نیسان سیلفی هیبریدی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر