coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سقف خلافی توقیف خودرو به ۵ میلیون تومان رسید؛افزایش نرخ جرایم رانندگی کارساز شد

بر اساس اعلام رئیس پلیس راهور فراجا سقف خلافی توقیف خودرو به ۵ میلیون تومان رسید.او دلیل این تصمیم را افزایش جرائم رانندگی عنوان کرده است.

سردار تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا صبح امروز از افزایش سقف خلافی توقیف خودرو خبر داد.او در این باره توضیح داد:«با توجه به افزایش جرائم رانندگی سقف خلافی که منجر به توقیف خودرو می‌شود از 2 تومن به 5 میلیون تومان رسید.در گذشته مبلغی که باعث توقیف خودرو می‌شد رقم 2 میلیون تومان بود که در زمان کرونا این رقم موقتا به 3 میلیون تومان رسید.»


بیشتر بخوانید:

وی همچنین عنوان کرد:«در نتیجه اگر خودرویی رقم جریمه‌اش به 5 میلیون تومان برسد منجر به شکایت پلیس و در نهایت توقیف و انتقال به پارکینگ این خودرو می‌شود.»

همانطور که می‌دانید افزایش نرخ جرائم رانندگی از ابتدای سال مطرح شده و سرانجام 23 تیرماه به اجرا درآمد.اکنون سردار حسینی توضیحاتی در این باره ارائه کرده است.

طبق گفته های وی،افزایش نرخ جرایم رانندگی تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات و جان باختگان حوادث رانندگی داشته است.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد:«در پی جو روانی ایجاد شده در سه ماهه اول سال جاری پیرامون افزایش نرخ جرایم، کاهش ۷.۶ معادل ۳۸۸ نفر کاهش جان باختگان را داشتیم. همچنین با اجرای افزایش نرخ جرایم رانندگی از میزان تصادفات و تخلفات رانندگی کاسته شده است.»

وی افزود:«این نتایج نشان می‌دهد که سخت‌گیری‌های قانونی و افزایش جرایم رانندگی می‌تواند به بهبود ایمنی جاده‌ها و کاهش تلفات منجر شود. امید است که این روند مثبت در طول تابستان و تا پایان سال ادامه یابد تا شاهد کاهش بیشتری در آمار جان باختگان حوادث رانندگی باشیم.»

حسینی در پایانخاطرنشان کرد:«کارشناسان بر این باورند که افزایش جرایم رانندگی نه تنها باعث رعایت بیشتر قوانین توسط رانندگان می‌شود، بلکه تأثیر مثبتی بر کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی جاده‌ها دارد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سقف خلافی توقیف خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر