coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ریلمی 13 در TENAA با مشخصات و عکس‌های کامل ظاهر شد

چند روز پیش ریلمی 13 پرو و 13 پروپلاس رسما معرفی شدند. اکنون پس از گذشت چندروز یک عضو مقرون‌به صرفه‌تر به نام ریلمی 13 در گواهینامه TENAA ظاهر شده است.

همانطور که گفته شد انتظار می‌رود که این مدل قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر اعضا داشته باشد بنابراین احتمالا به تراشه ضعیف‌تر مجهز خواهد شد.

این تراشه تنها با یک پردازنده هشت هسته‌ای 2.2 گیگاهرتز فهرست شده است، به این معنی که می‌تواند یکی از محصولات سری اسنپدراگون 6 باشد. احتمالا ریلمی 13 اسنپدراگون 6 نسل 1 را از Realme 12 Pro به ارث ببرد.


بیشتر بخوانید:

براساس گزارش‌های منتشر شده صفحه نمایش Realme 13 یک ال‌سی‌دی 6.72 اینچی با وضوح  فول اچ‌دی پلاس باشد که یک سوراخ پانچی شکل هم برای جای دادن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در آن ایجاد شده.

گزارش‌ها جزیره دوربین 3 تایی را پیشنهاد داده بودند اما لیست TENAA فقط یک دوربین 50 مگاپیکسل اصلی با 2 مگاپیکسل فرعی را گزارش کرده.

احتمالا ریلمی از استفاده  فناوری Hyperimage+ برای هوش مصنوعی در این دستگاه صرف نظر کند، زیرا تراشه ممکن است به اندازه کافی برای فرآیندها و الگوریتم‌های پرقدرت خوب نباشد. نکته جالب اینکه نام تجاری در پنل پشتی حک نشده است.

سایر مشخصات عبارتند از 8 گیگابایت، 12 گیگابایت یا 16 گیگابایت رم، فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت و قابل ارتقا با کارت microSD. باتری هم به احتمال زیاد 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ سیمی 45 واتی خواهد بود.

در پایان ریلمی 13 با اندروید 14 با Realme UI 5.0  عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ریلمی 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر