coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ترکیه دسترسی مردم به اینستاگرام را قطع کرد

براساس گزارش های منتشر شده،از صبح امروز مردم ترکیه به اینستاگرام دسترسی ندارند.یک مقام مسئول هم این موضوع را تایید کرده اما توضیحی در این باره ارائه نکرده است.

از صبح امروز مردم ترکیه به اینستاگرام دسترسی ندارند.یک رسانه روسی این موضوع را گزارش داده .این درحالی است که صاحب اینستاگرام توضیحی در این باره ارائه نکرده.در گزارش این منبع روسی ذکر شده که :«این شبکه اجتماعی از صبح امروز در ترکیه نه از طریق تلفن‌های همراه و نه از طریق رایانه‌ها قابل دسترسی نبوده است.»


بیشتر بخوانید:

بر اساس اعلام یکی از مسئولین ترکیه،در ۲ اوت (۱۲ مرداد) دسترسی به وبگاه instagram.com به تصمیم نهاد فناوری اطلاعات و ارتباطات ترکیه مسدود شد.او توضیح بیشتری در این باره ارائه نداده اما همانطور که انتظار می‌رود اتفاقات اخیر براین موضوع تاثیر داشته است.

فخرالدین آلتون، مدیر اداره ارتباطات دولت ترکیه در ۳۱ ژویه از اینستاگرام به دلیل «ممانعت فعالانه» کاربرانی که پس از ترور و به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) توسط رژیم صهیونیستی در تهران پیام تسلیت منتشر می‌کردند،انتقاد کرد.

همانطور که می‌دانید پس از ترور اسماعیل هنیه ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد.

شایان ذکر است که در وب‌سایت رسمی BTK نیز اعلام شد: «دسترسی به اینستاگرام به تصمیم اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات به شماره ۴۹۰.۰۵.۰۱.۲۰۲۴-۶۰۸۹۸۳ مسدود شده است.»

به هرحال این تمام اطلاعاتی است که تاکنون منتشر شده باید منتظرماند و دید که آیا این عدم دسترسی ها ادامه دارد یا نه.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص قطع شدن دسترسی مردم ترکیه به اینستاگرام چیست؟نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر