coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شایعه‌: نسخه پرو سری X200 ویوو به یک ابرباتری مجهز خواهد بود

شرکت ویوو قرار است در ماه اکتبر گوشی پرچمدار بعدی خود، سری X200 را معرفی کند. امروز Digital Chat Station (DCS)، جزئیات مربوط به باتری مدل Pro این گوشی را به اشتراک گذاشته است.سری X200 به عنوان اولین سری گوشی‌های تجاری معرفی خواهند شد که از چیپست جدید مدیاتک Dimensity 9400 استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات سری X200

DCS قبلاً درباره تفاوت اندازه بین مدل‌ها صحبت کرده و گفته که مدل استاندارد X200 از صفحه‌نمایش 6.4 اینچی یا 6.5 اینچی بهره می برد، در حالی که X200 Pro با یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 6.7 اینچی عرضه خواهد شد. بر اساس جدیدترین شایعات، X200 Pro ممکن است با یک باتری بزرگ با ظرفیت بیش از 6000 میلی‌آمپر ساعت عرضه شود.

داشتن چنین باتری بزرگی می‌تواند باعث نگرانی‌هایی درباره وزن و ضخامت دستگاه‌ها شود. با این حال، DCS پیشنهاد داده که ویوو احتمالا  برای بدنه از همان ماده فیبر شیشه‌ای که در سری X Fold 3 به‌کار رفته است استفاده کند تا این مسائل را برطرف کند.

علاوه بر باتری، شایعات قبلی نشان می‌دهند که X200 Pro دارای صفحه‌نمایش با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود صفحه‌نمایش طراحی میکرو-خمیده‌ای داشته باشد و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک برای افزایش امنیت نیز در آن تعبیه شده باشد.

شایعه شده که X200 Pro شامل حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی سونی با اندازه بزرگ 1/1.28 اینچ و دیافراگم وسیع f/1.57 خواهد بود. این حسگر اصلی به احتمال زیاد با یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با کیفیت بالا به رزولوشن 200 مگاپیکسل و زوم اپتیکال 3 برابری همراه خواهد شد.

در حالی که این شایعه ها به قدرت زیاد X200 Pro اشاره دارد، اما هیچکدام از آنها به تائید ویوو نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر