coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ظرفیت باتری آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس فاش شد

همانطور که می‌دانید خانواده جدید اپل ماه سپتامبر از راه می‌رسد. روزگذشته یک گزارش از رنگبندی برخی از اعضای این خانواده منتشر شده و اکنون شایعه‌های جدیدی از چین ظرفیت دقیق باتری آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در اختیار کاربران قرار داده است. براساس گزارش‌های منتشر شده، آیفون 16 پرو دارای یک سلول 3577 میلی آمپر ساعتی است که در واقع 9 درصد بزرگتر از آیفون 15 پرو 3274 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

این درحالیست که باتری آیفون 16 پرو مکس 4676 میلی‌آمپر ساعت است که در مقایسه با باتری 4441 میلی آمپر ساعتی آیفون 15 پرو مکس بیش از 5 درصد افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید:


ظرفیت باتری آیفون 16 پرو مکس

گرچه این پیشرفت بزرگی نیست اما زمانی که با بهبودهای احتمالی در چیپست و کارایی پنل نمایشگر ترکیب شود، آیفون‌های با دوام‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طبق شایعات، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس هر دو با پشتیبانی از شارژ بی سیم 40 واتی و 20 واتی MagSafe وارد بازار می‌شوند. این افزایش از 27 وات و 15 وات به ترتیب در آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس خواهد بود.

به هرحال به نظر می‌رسد اپل قصد دارد باتری های بادوام تر و در کل محصولات با کیفیت تری عرضه کند که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر