coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پوشه‌های بزرگ در به‌روزرسانی One UI 7 تجربه کاربری بهتری ارائه می‌کند

سامسونگ در به‌روزرسانی One UI 7 که بر اساس اندروید 15 است، ظاهراً ویژگی جدیدی به نام پوشه‌های بزرگ را به گوشی‌های خود اضافه خواهد کرد. این حرکت به نظر می‌رسد که برای کاربران دیرهنگام بوده، زیرا بسیاری از رابط‌های کاربری دیگر اندروید تا سال‌ها این ویژگی را ارائه داده‌اند.

در حالی که پوشه‌های استاندارد مدت زیادی است که جزو ابزارهای سازماندهی صفحه اصلی اندروید هستند، پوشه‌های بزرگ دسترسی به اپلیکیشن‌های پرکاربرد را راحت‌تر می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


پوشه‌های بزرگ در به‌روزرسانی One UI 7

در حال حاضر، One UI به کاربران این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌ها را در پوشه‌ها در صفحه اصلی یا کش اپلیکیشن‌ها گروه‌بندی کنند. این کار باعث می‌شود اپلیکیشن‌های پرکاربرد به‌آسانی در دسترس باشند و از شلوغی صفحه اصلی کاسته شود.

اما پوشه‌های بزرگ این عملکرد را یک قدم جلوتر می‌برند. به عنوان مثال، گوشی‌های دارای HarmonyOS و HyperOS پوشه‌های بزرگ قابل تنظیمی عرضه می‌کنند که فراتر از اندازه آیکون پوشه استاندارد گسترش می‌یابند.

این پوشه‌های بزرگ معمولاً دارای الگوی 3×3 هستند که به کاربران اجازه می‌دهند با یک ضربه به هشت اپلیکیشن مستقیم دسترسی داشته باشند.

پوشه‌های بزرگ در به‌روزرسانی One UI 7 
پوشه‌های بزرگ در به‌روزرسانی One UI 7

فضای نهم نیز آیکون کوچکی را نمایش می‌دهد که نمایانگر اپلیکیشن‌های اضافی درون پوشه است. با ضربه روی این آیکون کوچک، پوشه بزرگ گسترش یافته و تمام اپلیکیشن‌های موجود در آن برای انتخاب آسان نمایش داده می‌شوند.

اگرچه جزئیات هنوز تأیید نشده‌اند، شایعات حاکی از آن هستند که پوشه‌های بزرگ One UI 7 عملکرد مشابهی خواهند داشت. سامسونگ ممکن است به معرفی اصلاحات خاصی برای دستگاه‌های Galaxy بپردازد.

سؤال اینجاست که آیا پوشه‌های بزرگ در نسخه اولیه بتای One UI 7 گنجانده خواهند شد یا برای نسخه‌های بعدی محفوظ خواهند ماند.

برنامه بتای One UI 7 سامسونگ به احتمال زیاد در ماه اوت راه‌اندازی خواهد شد و پس از برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان، احتمالاً به‌روزرسانی پایدار آن در اواخر اکتبر ارائه می‌شود. انتظار می‌رود این برنامه بتا در کشورهایی مانند چین، آلمان، هند، لهستان، کره جنوبی، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس باشد.

اضافه شدن پوشه‌های بزرگ علی‌رغم اینکه ممکن است نوآورانه به نظر نرسد، قدمی به سوی هم‌سطح شدن تجربه کاربری با رابط‌های کاربری رقبای اندروید محسوب می‌شود. باید منتظر ماند تا ببینیم پیاده‌سازی سامسونگ چرا و چگونه می‌تواند مزایای خاصی نسبت به راه‌حل‌های موجود ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر