coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

چگونگی دریافت وام بدون ضامن از 5 بانک کشور

دریافت وام بدون ضامن در سال جاری بسیار ساده‌تر و سریع‌تر از سالهای گذشته است و بانکها شرایط خاص خود را به مشتری معرفی می‌کنند. در این مطلب با اعلام شرایط دریافت تسهیلات بدون ضامن 5 بانک ارائه‌دهنده همراه تکراتو باشید.

افراد زیادی هستند که نیاز مُبرم به وام حالا با مبالغ کم یا زیاد داشته و به دلیل اینکه امکان معرفی ضامن ندارند، اغلب از دیگران پول قرض کرده و یا به کلی از گرفتن وام صرفنظر می‌کنند.

تا چند سال پیش، حتی برای دریافت وام با مبلغ بسیار ناچیز هم باید به بانک ضامن معرفی می‌کردید؛ اما در زمانه کنونی به دلیل تغییر سیستم بانکی و الکترونیکی شدن حدمات بانکی و از همه مهمتر، اعتبارسنجی اینترنتی بانکی، بانکها می‌توانند به راحتی به مشتریان خود وام بدون ضامن اعطا کنند. اگرچه هرکدام از بانکها شرایط پرداخت تسهیلات خاص خود را دارند، اما در حالت کلی شرایط دریافت وام در همه بانکها یکسان است و چندین مورد اساسی را شامل می‌شود. با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید:


از چه بانکهایی وام بدون ضامن دریافت کنیم؟

به دلیل عدم برخورداری بسیاری افراد از ضامن، تسهیلات بدون ضامن معرفی شده است تا با شرایطی آسان‌تر بتوان مبلغی را دریافت کرد. در پایین به معرفی 5 بانک یا نئوبانک می‌پردازیم که شرایط دریافت تسهیلات بدون ضامن را دارا هستند.

دریافت وام از ویپاد (ترابانک بانک پاسارگاد)

بدیهی‌ست که تراکنش‌ها، فعالیت‌ها و رفتارهای مالی شما می‌تواند اعتماد یک بانک را جلب کند. اگر تمامی این موارد را داشته و فردی خوش حساب باشید، می‌توانید از وام ویپاد بانک پاسارگاد استفاده کنید. مبلغ وام ویپاد 3 تا 10 میلیون است که برای دریافت آن نیازی به معرفی ضامن نیست. برای دریافت این وام پس از افتتاح حساب و فعالیت، گردش 3 ماه حساب شما بررسی می‌شود.

از چه بانکهایی وام بدون ضامن دریافت کنیم؟

دریافت وام از بلوبانک بانک سامان

بلوبانک که معروف‌ترین و محبوب‌ترین نئوبانک کشور است، شرایط دریافت وام بدون ضامن را برای مشتریان خود برحسب گردش مالی و میانگین حساب درنظر گرفته است. برای دریافت وام بلوبانک میانگین حساب 3 ماه شما درنظر گرفته می‌شود. همچنین مبلغ وام بلوبانک نیز مانند ویپاد 3 تا 10 میلیون تومان است.

از چه بانکهایی وام بدون ضامن دریافت کنیم؟

دریافت وام بدون ضامن از بانکینو بانک خاورمیانه

دریافت وام از بانکینو نیز مانند ویپاد و بلوبانک است. مبلغ وام بانکینو بین 100 هزار تا 10 میلیون تومان برحسب گردش مالی و میانگین حساب خواهد بود.

از چه بانکهایی وام بدون ضامن دریافت کنیم؟

در سه بانک بالا، مبلغ وام بدون ضامن نهایتاً تا 10 میلیون تومان می‌رسید که برای اکثریت افرد گره‌گشا نیست. اما دو بانک پایین مبلغ بالاتری به مشتریان پرداخت می‌کنند.

وام شهر پلاس بانک شهر

برای دریافت وام از بانک شهر بدون نیاز حضوری به شعبه بانک و بدون ضامن باید میانگین حساب 3 ماهه شما مناسب باشد. مبلغ وام شهر پلاس بانک شهر می‌تواند تا 50 میلیون تومان هم برسد. این وام یکی شرایط مناسبی داشته و فقط باید میانگین حسابتان به حدنصاب برسد.

از چه بانکهایی وام بدون ضامن دریافت کنیم؟

وام طرح لیلیوم سیبابانک بانک سینا

برای دریافت وام بدون ضامن طرح لیلیوم، میانگین 2 تا 6 ماهه حساب شما بررسی می‌شود. مبلغ وام طرح لیلیوم بانک سینا برای اعتبارسنجی متوسط 10 تا 20 میلیون تومان و برای اعتبارسنجی خوب و عالی تا 50 میلیون تومان هم می‌رسد. سود این وام 23 درصد و نیازی به معرفی ضامن هم نیست.

از چه بانکهایی وام بدون ضامن دریافت کنیم؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط دریافت تسهیلات بدون ضامن از بانکهای ذکر شده چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر