coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین زمان برای تعویض شیرآلات منزل را از دست ندهید!

راسان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های داخلی شیرآلات بهداشتی ساختمان، در حال برگزاری جشنواره‌ای جذاب با جایزه 1 میلیارد ریالی است. تمام شرکت‌کنندگان این جشنواره می‌توانند از کد تخفیف 5 درصدی روی تمام محصولات راسان بهره‌مند شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم فرصت را از دست ندهید که بهترین زمان تعویض شیرآلات است!

اگر از آن دسته افراد هستید که مشتاقانه جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌ها را دنبال می‌کنید یا به کسب امتیاز، ماجراجویی و دریافت جایزه علاقه‌مند هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

شرایط شرکت در جشنواره راسان و دریافت جایزه

جوایز راسان در 3 دسته هیجان‌انگیز ارائه می‌شوند. شما به‌ازای هر اسکن به‌سوی پیروزی و جایزه 1 میلیارد ریالی قدم برمی‌دارید، از تخفیف 5 درصدی خرید محصولات راسان بدون قرعه‌کشی برخوردار می‌شوید و در قرعه‌کشی جوایز متعدد راسان شرکت می‌کنید. لیست زیر برخی از جوایز هوشمند راسان است:

  • دستنبد سلامتی هوشمند
  • هندزفری بلوتوث دو گوش
  • اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل
  • کاغذ دیجیتال
  • فلاسک هوشمند
  • عینک آفتابی
  • ماشین اصلاح موی سر
  • ترازوی هوشمند

جای جوایز راسان را از روی نقشه پیدا کنید

شما برای شرکت در جشنواره راسان به خرید خدمات یا محصولات نیاز ندارید. فقط کافی است به صفحه قرعه کشی راسان مراجعه و ثبت‌نام کنید. وقتی در صفحه راسان ثبت‌نام کردید، باید مرحله بعدی را هم انجام بدهید.

وقتی اطلاعات خود را در سایت راسان وارد کردید، لیست نزدیک‌ترین نمایندگی‌های منتخب راسان به شما نمایش داده می‌شود. در نمایندگی‌های راسان یک QR کد نصب شده است که با اسکن آن می‌توانید 1 امتیاز کسب کنید.

با کسب هر 1 امتیاز شما برنده کد تخفیف 5 درصدی خرید محصولات راسان می‌شوید و شانس شرکت در قرعه‌کشی هر دو هفته یک‌بار و شانس شرکت در قرعه‌کشی جایزه 1 میلیارد ریالی را بدست می‌آورید.

با برند راسان، به حفظ محیط‌زیست کمک کنیم

راسان، همراه گرم و سرد زندگی، با تمرکز بر پیشگیری از هدر رفتن آب در تلاش است از کاهش منابع آب کشور جلوگیری کند. راسان محصولاتی با کیفیت جهانی و برای حفظ منابع آب ارائه می‎‌دهد و از فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه برای محافظت از محیط‌زیست حمایت می‌کند.

شما می‌توانید با شرکت در جشنواره و کمپین راسان، این برند را در مسیر حفاظت از محیط‌زیست و کره زمین همراهی کنید. همچنین از جوایز متعدد راسان برخوردار شوید. شما می‌توانید این فرصت را غنیمت بشمارید و یک همراه باهوش باشید. درحالی‌که برای جوایز ارزشمند در رقابت هستید، با حمایت از حفظ منابع آبی کشور و محیط‌زیست، تفاوت ایجاد می‌کنید.

راسان؛ برند پیشرو شیرآلات را بیشتر بشناسید

بحران کم‌آبی از مشکلات جدی کشور است که هرکدام از ما می‌توانیم در رفع آن قدمی مؤثر برداریم. شرکت راسان با تمرکز روی مسئولیت اجتماعی خود و جلوگیری از هدر رفتن آب تلاش می‌کند محصولاتی در راستای حفظ منابع آبی کشور تولید کند.

راسان پیشگام در ایجاد کیفیت برتر است و محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند؛ به‌طوری‌که شیرآلات راسان علاوه بر ایران، در سطح منطقه نیز عرضه می‌شوند. همین امر باعث شده است افتخارات و جوایز متعددی در داخل و خارج از ایران بدست بیاورد.

سخن پایانی؛ همراه هوشمند راسان باشید!

برند راسان از تولیدکنندگان برتر شیرآلات کشور و یکی از صادرکنندگان نمونه است. این برند مسئولیت اجتماعی خود را حفظ منابع آبی کشور و محافظت از محیط‌زیست دربرابر خطر خشک‌سالی می‌داند. شما هم می‌توانید با شرکت در جشنواره راسان ضمن برنده‌شدن و دریافت جوایز متعدد، از هدف راسان در حفظ محیط‌زیست حمایت کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر